Titels

Reacties

disguise schreef op 13.11.2017 om 20:11 uur

Goedenavond Rob,

Is het goed als ik een ander probleem aankaart?

Bij de Basic overgangen o.a. bij Alfa Magic gaat het beeld eerst op zwart alvorens de achterliggende foto te zien is. Voorheen zag je de voorgaande foto "verdwijnen:. Zie screenshot.

disguise schreef op 13.11.2017 om 20:12 uur

Alvast bedankt.

Groet

Jacq

Bol schreef op 13.11.2017 om 21:57 uur

Hallo Jacq,

Volgens mij heeft Rob zijn account opgeheven, hij is nu een voormalige gebruiker. Waarom hij dat gedaan heeft kan ik je niet zeggen. Daarom zal ik proberen om u een antwoord te geven.

Ik heb net twee foto's op de tijdlijn gezet en kan je probleem niet reconstrueren. zie afbeelding

Heb je al de laatste actualisatie uitgevoerd? De laatste versie is

Groet,

Bol

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

disguise schreef op 14.11.2017 om 15:07 uur

Hallo Bol,

Bedankt voor de info. Ik heb op dit moment versie 17.1.191 (UPD3) UG code 8657 KA1

Ik zie dat u 17.1.192 heeft. dat zou inhouden dat er nog een update is, die ik niet gekregen heb.

Zover ik op mijn persoonlijke site kan zien staat er geen update, of ik zit op de verkeerde plaats te kijken??

Bol schreef op 14.11.2017 om 15:17 uur

Hallo Jacq,

Een vraagje, is je updategarantie soms verlopen?

Je kan dit bekijken in:

  1. http://www.magix.com/nl/ .
  2. klik op het poppetje rechtsboven.
  3. Log hier in
  4. klik op mijn producten
  5. zoek naar Photostory Deluxe

Groet,

Bol

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

disguise schreef op 14.11.2017 om 15:29 uur

Hallo Bol,

Inderdaad mijn updategarantie is afgelopen!

Bol schreef op 14.11.2017 om 15:41 uur

Hallo Jacq,

Deed de Alfa Magic overgang het eerst wel en nu niet meer?

Ik zie dat je videokaart een NVIDIA Geforce 8500 GT. is.

Lees het antwoord Magix Support van 29.09.2017 om 16:36 uur nog een door.

Groet,

Bol

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

disguise schreef op 14.11.2017 om 16:42 uur

Hallo Bol,

Dit bericht heb ik toen aan Rob gestuurd. Het zijn de mails die ik van Magix Support had ontvangen.

Ik heb in mijn programma bij de Preview/Weergave in de Arranger de Compatibliteitsmodus ingesteld. Hierdoor was het probleem met de zwarte vlakken achter de tekst verholpen!

Toen had ik nog niet direct in de gate dat er nu een ander probleem bijgekomen was. Ik moet nog toevoegen dat de Alfa Magic niet bij ieder foto deze fout geeft. Dat vind ik bijzonder vreemd.

Het probleem zit ook bij bladeren. Als ik bij instellingen kies voor grote rol of normale rol heb ik het probleem. Kies ik voor inrollen dan is het probleem er niet.

Ik blijf het wel een beetje vreemd vinden....

Bol schreef op 15.11.2017 om 10:42 uur

Hallo Jacq,

Ik vermoed, als jij je updategarantie verlengt, je problemen zullen zijn opgelost (zie onderstaande beschrijving) Een upgrade kost € 39,99. zie: http://www.magix.com/nl/fotos-op-cd-dvd/

Welkom bij het installatieprogramma van Photostory Deluxe Update 2018

Sluit a.u.b. alle nog draaiende programma's, voordat u verder gaat met de installatie. Daardoor worden mogelijke conflicten tijdens de installatie vermeden.

Klik op »Annuleren«, om de installatie te stoppen, of op »Volgende«, om met het installatieprogramma te beginnen.

Wijzigingen in versie 17.1.1.92:

Probleemoplossing: diverse problemen met RAW-bestanden zijn opgelost
Probleemoplossing: diverse fouten bij de weergave van overgangen zijn opgelost
Probleemoplossing: lange reactietijden bij het gebruik van de herstelfunctie zijn opgelost
Probleemoplossing: .gif-bestanden kunnen nu weer zonder problemen worden geïmporteerd
Probleemoplossing: fouten bij de geluidsopname zijn opgelost
Verbetering: de RAW-support is uitgebreid

Wijzigingen in versie 17.1.1.91:

* Probleemoplossing: performance-verbeteringen en stabiliteit

Succes,

Bol

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

disguise schreef op 15.11.2017 om 18:11 uur

Hallo Bol,

Dat lijkt inderdaad de enige mogelijkheid.

Is alleen vervelend dat ik een probleem bij Magix zelf aangekaart heb (zwarte vlakken achter tekst) en dat ik de oplossing hiervoor niet krijg omdat, in de tussentijd, toevallig mijn upgradegarantie vervallen is.

Uiteraard kun jij daar niets aan doen, maar ik bedoel maar.

Heel hartelijk bedankt voor de ondersteuning die ik heb gekregen. Het heeft mij in ieder geval aangezet om alles nog eens goed te controleren.

Groet

Jacq

Bol schreef op 15.11.2017 om 18:35 uur

Hallo Jacq,

Volgens mij moet je het eerdere probleem los zien van een updategarantie. Of dat je probleem met de NVIDIA Geforce 8500 GT ook wordt opgelost, dat zou moeten vragen aan Magix Support. Misschien is deze ook in de upgradegarantie meegenomen.

Groet,

Bol

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

disguise schreef op 15.11.2017 om 18:41 uur

Oké bedankt

Jacq

disguise schreef op 21.11.2017 om 18:41 uur

Goedenavond Bol,

Mag ik nog even terugkomen op het versieprobleem (upgrade). Ik heb bij Magix gereclameerd over het feit dat mijn upgradegarantie is verlopen op het moment dat ik nog een probleemmelding had lopen. Vandaag bericht terug gekregen dat ze mijn upgradegarantie met een halfjaar hebben verlengd tot 21-05-2018.

Mijn vraag: hoe kom ik nu aan de laatste upgrade versie 17.1.1.92:?

Alvast bedankt

Groet

Jacq

disguise schreef op 21.11.2017 om 21:59 uur

Goedenavond Bol,

Aanvulling op mijn vorige reactie! De upgrade is inmiddels uitgevoerd. Het werkt. Alleen kan ik niet mijn eigen videokaart gebruiken (op dit moment) moet dus kiezen voor de compatibiliteitsmodus.

Nogmaals bedankt

Groet

Jacq

Bol schreef op 21.11.2017 om 22:35 uur

Hallo Jacq,

Fijn om te lezen, dat je heeft gevonden hoe je de upgrade kon uitvoeren en dat je probleem hiermee is opgelost. Dat je nu de compatibiliteitsmodus moet kiezen komt, omdat je videokaart te oud is en niet meer wordt ondersteund door NVidia en daarom waarschijnlijk ook niet meer door Magix. De laatste drijver is op 14-10-2016 uitgebracht. zie afbeelding

Groet,

Bol

 

Laatst gewijzigd door Bol op 22.11.2017, 09:33, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-