Titelbewerking

jaklos schreef op 17.05.2021 om 23:18 uur

Goedendag ik de laatste tijd weer problemen met de titelbewerking als ik kleur van text wil

invoeren dan lukt dat daar die maar voor helft zichtbaar is heb hem al tig opnieuw gestart maar helpt en nieuwe

update is er schijnbaar nog niet wie kan mij verder helpen

 

Zou graag hier meer van weten

 

Reacties

Kees-Haremaker schreef op 18.05.2021 om 09:10 uur

Hallo Jaklos, Ik heb even een screenshot van uw beeldscherm gemaakt en gezien dat uw titel op spoor 1 zit sleep hem met de linker muistoets naar spoor 2 en dan kan u alles instellen. zie plaatje van uw beeldscherm

Deze schreenshot heb ik gemaakt met de Windowstoets+SHIFT+S en dan kan je een gebied maken met de linker muistoets.
Mvg Kees

Bol schreef op 18.05.2021 om 09:41 uur

@jaklos

Hallo Jaklos,

Misschien is dit voor u de oplossing. zie: https://www.magix.info/nl/forum/titelbewerking-niet-volledig-zichtbaar--1274036/

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 18.05.2021, 09:42, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

jaklos schreef op 18.05.2021 om 17:44 uur

Hallo Jaklos, Ik heb even een screenshot van uw beeldscherm gemaakt en gezien dat uw titel op spoor 1 zit sleep hem met de linker muistoets naar spoor 2 en dan kan u alles instellen. zie plaatje van uw beeldscherm

Deze schreenshot heb ik gemaakt met de Windowstoets+SHIFT+S en dan kan je een gebied maken met de linker muistoets.
Mvg Kees

Oh Dank je wel zal eens proberen of het lukt had hem al een paar keer afgesloten maar het hielp niet

Bol schreef op 18.05.2021 om 18:55 uur

@jaklos

Beste Jaklos,

Hebt u mijn antwoord gelezen? U schrijft: "dat titelbewerking als ik kleur van text wil invoeren dan lukt dat daar die maar voor helft zichtbaar is".

Zie nog eens deze link. https://www.magix.info/nl/forum/titelbewerking-niet-volledig-zichtbaar--1274036/#ca1668923

Als u goed kijkt, ziet u ook dat de titelbewerkingsmenu niet volledig is, net als bij u.

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 18.05.2021, 19:59, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 19.05.2021 om 00:17 uur

@jaklos

Hallo Johan,

Het doet mij deugd om te lezen, dat de oplossing van @Bushflyer (Jaap) [klik hier] voor u de juiste blijkt te zijn.

Ik wens u heel veel succes met het samenstellen van uw films

Groet,

Rob (moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-