Timing probleem

qwerty2009 schreef op 22.01.2009 om 21:50 uur
Ik ben in het bezit van Magix Video deluxe 15 premium en een SonyDCR-SR35 video camera met ingebouwde hard disk. Magix draait op een Quad Core Pentium machine met 4 Gb intern. Wanneer ik een MPG bestand (standaard uitvoer formaat van de Sony videocamera) afspeel in Magix gaat dit in eerste instantie prima. Totdat ik de pointer verschuif en dus het filmpje start halverwege de scene. Op dat moment stottert het beeld en het geluid is volledig out-of-sync en komt enkele tientallen seconden later.

Om uit te zoeken wat er aan de hand is heb ik hetzelfde gedaan met een willekeurig AVI bestandje. Op dat moment heb ik geen enkele timing problemen. Het MPG bestandje draait in media player zonder problemen. Ook wanneer ik de scene halvewege start. Wat is hier aan de hand of nog belangrijker: hoe los ik dit op?

Reacties

mi-bo schreef op 23.01.2009 om 08:53 uur
Beste, aan de Pc ligt het niet zwaar genoeg is de grafische kaart ook uptodate.
U heeft alle activaties geactiveerd,( na aanmelden bij Magix, mpeg2, mpeg4, dolby surround, dolbysurround 5.1) en de 23 mb update binnen gehaald en geinstalleerd, gr mi-bo
mi-bo schreef op 24.01.2009 om 21:09 uur
Beste, misschien een tip,op welke manier worden de beelden ingelezen, met fire-wire of met USB.
dit maakt nogal een verschil, succes.