Timeout reached

tomruytinx schreef op 14.12.2020 om 13:11 uur

Hallo

Tot een uur geleden kon ik perfect mijn website uploaden (webdesigner 10). Nu lukt dit plots niet meer. Ik krijg steeds dezelfde foutmelding "timeout was reached". Kan hier een snelle oplossing voor gezocht worden? Wij dienen ons programma 2021 te uploaden (reclame op de multimedia is reeds onderweg maar de aanpassingen en inschrijvingen kunnen niet geupload worden)...

Alvast bedankt!

 

Tom

Reacties

mi-bo schreef op 14.12.2020 om 13:41 uur

@tomruytinx

Beste Tom.

Via het Forum kunnen wij weinig betekenen voor U.

Het kan zijn dat terwijl ik dit antwoord aan U schrijft dat het probleem is opgelost.

Sc6

M.vr.gr

Michael / Forum Moderator.

tomruytinx schreef op 14.12.2020 om 13:45 uur

Beste

Waar kan ik dan wel terecht? Nu is de website ook al offline... en loopt het uploaden zelfs helemaal vast. Ik heb het programma reeds opnieuw geinstalleerd, niets werkt nog...

mi-bo schreef op 14.12.2020 om 14:15 uur

@tomruytinx

Beste Tom,

ik heb al een begin gemaakt voor U,

klik op deze link

https://www.magix.info/nl/support/interview/?tid=28

zoeken naar verdere oplossing, dan komt U bij een optie vraag stellen, zo kunt u een ticket aanmaken.

Dan een vraag heeft U een domeinnaam bij MAGIX/ XARA is die niet verlopen ??

Sc6

M.vr.gr

Michael

tomruytinx schreef op 14.12.2020 om 14:20 uur

Hallo

De website staat nu terug online maar is niet meer beveiligd... Normaal loopt de domeinnaam tot eind december...Dan moet ik terug betalen...

Ik heb de laatste update nu van het programma gedaan maar steeds het zelfde probleem: "timeout reached"

Bedankt voor de vlugge antwoorden

tomruytinx schreef op 17.12.2020 om 10:40 uur

Hallo

Kan ik bij iemand van Magix terecht voor volgend probleem... Het is zeer moeilijk om contact te maken met iemand via de site (geen telefooncenter, geen rechtstreeks mailadres,...)

Sedert deze week is onze website (www.desportkriebel.be) niet meer beveiligd. Iedere keer als er iemand de website zoekt staat dat in de balk bovenaan niet beveiligd. Aan wat kan dit liggen? Hoe kan ik dit oplossen?

mi-bo schreef op 17.12.2020 om 11:29 uur

@tomruytinx

Beste Tom,

Loopt Uw account via MAGIX Webhosting, of ergens anders.

Sc6

Michael

BeRo schreef op 17.12.2020 om 14:20 uur

[...] Sedert deze week is onze website (www.desportkriebel.be) niet meer beveiligd. [...]

Helaas is jouw website nooit veilig geweest, omdat deze niet beschermd is door een SSL-certificaat...
Het feit dat je deze week alleen het waarschuwingsbericht hebt gezien, kan te wijten zijn aan een update van je browser. Oudere browserversies meldden niet altijd ontbrekende certificaten.

[...] Iedere keer als er iemand de website zoekt staat dat in de balk bovenaan niet beveiligd [...]

Jouw website wordt gehost door Magix. Helaas biedt Magix geen veiligheidscertificaat aan. Je moet dus op zoek naar een andere hoster die hosting met SSL-certificaat aanbiedt.
In dit geval moet je jouw domein opzeggen en registreren bij de nieuwe provider met dezelfde naam. Dus er is een verhuizing nodig.

Auf den Tag genau gehen heute, am 14.08.2021, 10 Jahre online Support für die Community zu Ende.
Ich freue mich auf eine neue, berufliche Herausforderung, die sich gerade ergeben hat. Leider bleibt dann keine Zeit mehr für die Community übrig, aber Ihr seid bei den aktiven Mitgliedern in besten Händen.
Sicher schaue ich auch ab und zu nochmal rein... 🤓

tomruytinx schreef op 17.12.2020 om 14:59 uur

Bedankt! Ik ga opzoek naar een nieuwe websitebouwer, of er eens eentje laten bouwen.

gr

 

Tom

mi-bo schreef op 17.12.2020 om 15:35 uur

@BeRo

Beste Bero,

Dank, na van U een PB te hebben mogen ontvangen, dat U als Web expert, in het geven van een correct antwoord heeft bemiddeld.

Als ik het zo lees, zal Word Press een optie kunnen zijn voor Tom, maar hier zit echt een cursus aan vast.

Sc6

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 17.12.2020 om 18:11 uur

@tomruytinx

Hallo Tom,

Als ik het antwoord van @BeRo goed heb doorgelezen, dan kunt u, volgens mij, uw eigen bestaande website gewoon bij een andere provider onderbrengen (hosten), die wel een SSL-certificaat aanbiedt. Hoe u dat moet doen, daar kan ik u helaas geen goed antwoord opgeven, omdat mijn kennis hieromtrent nihil is, maar misschien, dat @BeRo u hierin de juist weg kan wijzen.

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

BeRo schreef op 17.12.2020 om 19:08 uur

@Bol beschrijft precies wat ik heb aanbevolen.

De overstap naar een nieuwe aanbieder gaat zo:

  • Het domein opzeggen bij Magix.
  • Als de volgende vraag betrekking heeft op een verhuizing, geef dan een bevestigend antwoord.
  • De verhuizing gebeurt dan via een Auth-Code, die je van Magix krijgt. De Auth-Code moet dan aan de nieuwe aanbieder worden gegeven om de verhuizing te legitimeren.

De nieuwe aanbieder zal meestal precies beschrijven hoe het werkt. Dus het is het beste om daar eerst te lezen.

@mi-bo

[...] Als ik het zo lees, zal Word Press een optie kunnen zijn voor Tom [...]

Met WordPress kunnen natuurlijk heel mooie websites worden gebouwd.
Maar ook deze sites moeten worden beschermd met een SSL-certificaat. Als de website hoster dat niet aanbiedt, dan is zelfs een door WordPress gegenereerde site onveilig! 😕

Auf den Tag genau gehen heute, am 14.08.2021, 10 Jahre online Support für die Community zu Ende.
Ich freue mich auf eine neue, berufliche Herausforderung, die sich gerade ergeben hat. Leider bleibt dann keine Zeit mehr für die Community übrig, aber Ihr seid bei den aktiven Mitgliedern in besten Händen.
Sicher schaue ich auch ab und zu nochmal rein... 🤓

mi-bo schreef op 18.12.2020 om 09:54 uur

@tomruytinx

Beste Tom,

Na Uw oproep had ik om een correct antwoord te kunnen geven, deze vraag voorgelegd aan MAGIX Support "op mijn vraag heeft U een MAGIX hosting", BeRo heeft mij al via een PB bevestigt dat U een MAGIX hosting had.

Hier het antwoord van MAGIX support, net zoals BeRo al had geschreven aan U.

"Geachte aanvrager,

Bedankt voor uw reactie.
Helaas is het niet mogelijk om websites te beveiligen met HTTPS in het kader van MAGIX-hosting.

Met vriendelijke groeten

MAGIX Software GmbH"

Sc6

M.vr.gr

Michael

Rudy-Vanderpoorten schreef op 12.02.2021 om 00:03 uur

Beste gebruiker,

Indien men jou een hosting pakket aanbied is men wettelijk verplicht "Europese wetgeving" om jou een veilige verbinding te garanderen en aan te bieden, zie privacy wetgeving. Indien men dit niet kan zijn ze in gebreke... Ook een WordPress website is van nature insecure en moet men via scripting beveiligen. Dus wanneer ze een pakket aanbieden moeten ze er zelf voor zorgen dat hun server voldoet aan de wetgeving.

Groetjes Rudy.