Tijdsinstelling, tekst sjabloon

LucasM schreef op 07.01.2020 om 12:53 uur

Beste

Ik gebruik Video easy Red uw video's V6 (Windows 10) en wanneer ik gelijk welk sjabloon voor de aftiteling op 30 seconden instel gebeurd er de eerste 10-tal seconden niets, dan passeert alle tekst razend vlug om vervolgens bij de overige seconden niets te hebben. Is dat normaal dat hij de tekst niet verdeeld over de ingestelde seconden? En kan ik er iets aan doen?
Want nu trekt het echt wel op niets...🙁

Vooral, ik heb bij de intro niets van problemen gehad.

Alvast bedankt om te antwoorden.

Reacties

mi-bo schreef op 07.01.2020 om 14:10 uur

@LucasM

Beste Lucas.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Een vraag, heeft U al eerder met RUV 6 onder een ander Windows systeem gewerkt en banden gedigitaliseerd, omdat het pakket al meer dan 5 jaar geleden is geïntroduceerd goed werkend onder Windows 7.

Met vriendelijke groet,

Michael

LucasM schreef op 07.01.2020 om 15:15 uur

Beste mi-bo

Bedankt voor uw respons.

Nee, ik heb nog nooit eerder iets van MAGIX gebruikt. Het pakket Red uw video's heb ik enkele maanden geleden aangekocht en meteen geïnstalleerd op Windows 10. Dit is dan ook het eerste grote project dat ik ermee doe.

Met vriendelijke groeten,

Lucas

mi-bo schreef op 07.01.2020 om 15:39 uur

@LucasM

Beste Lucas.

Dank voor Uw feedback.

Weet U zeker dat het RUV 6 is want het product is al 5 jaar niet meer via oa MAGIX te koop en zover ik heb kunnen testen ook niet goed onder Windows 10 werkt.

Heeft U het totaal product via MAGIX gekocht

MAGIX RUV (drivers die nodig zijn om te zorgen dat het product (digitaliseren goed werkt)) is op de markt gebracht is samen werking met MICROSOFT( Windows versie) .

Kom er een nieuwe versie uit (in het verleden bv. XP of VISTA dan was er een nieuw pakket van MAGIX RUV te koop dat onder dat systeem goed draaide )zal MAGIX zorgen dat de drivers die nodig zijn om het product goed te laten draaien kunnen worden gedownload.

Voor oudere versies zijn geen drivers beschikbaar voor nieuwere Windows systeem.

Met vriendelijke groet,

Michael

LucasM schreef op 07.01.2020 om 16:17 uur

Beste mi-bo

Dit is wat ik kan terugvinden i.v.m. de versie en ik heb juist nog eens gekeken naar de leverdatum en dat was 20/08/2019, dus nog niet zo oud.

Met vriendelijke groeten,

Lucas

mi-bo schreef op 07.01.2020 om 17:05 uur

Beste Lucas.

Dank voor Uw feedback.

Met deze serienummer kan ik wat.

Dit is MAGIX RUV 9.

Als U een aftiteling maakt van bv 30 seconden moet er eerst in RUV een splitsing worden gemaakt aan het begin waar de aftiteling moet komen (door schaartje ) van de duur aftiteling.

eerst aangegeven hoelang de aftiteling moet duren Dan pas de tekst sjabloon activeren

Dan kunt U aan de voorzijde een fade in maken dan komt de aftiteling er in en na 30 seconden een fade out maken en wordt alles zwart.

Met vriendelijke groet,

Michael