Themapakket

Yosann schreef op 19.02.2021 om 20:30 uur

Bij mijn update Magix Video Deluxe 2021 zat het themapakket Cinematic Moods - Remastered + Cinematic Effects.

Via de Magic store heb ik het programma gedownload door mijn code in te vullen.Helaas blijft hij steken bij 1% en doet hij verder niks meer. Ik kan het programma niet opnieuw downloaden omdat hij aangeeft dat de code al verzilverd is. Help, wat moet ik nu?

Reacties

mi-bo schreef op 19.02.2021 om 21:27 uur

@Yosann

Beste Yosann.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Probeer het eens opnieuw, via sjablonen het is mogelijk dat het een tijdje op 1% blijft staan en verder gaat met downloaden.

Blijf gezond

Sc6.

M.vr.gr

Michael

Yosann schreef op 19.02.2021 om 22:56 uur

Dank je wel Michael.

Ik heb het zojuist geprobeerd te downloaden via sjablonen, maar er gebeurt dus helemaal niks. Hopelijk is hij morgenvroeg verder, maar ik heb er geen goed gevoel bij. Heb de computer ook al een paar keer herstart.

Bol schreef op 19.02.2021 om 23:21 uur

@Yosann

Hallo Yossan,

Een G3-waardeboncode hoeft / kunt u maar een keer activeren. Wanneer deze is geactiveerd ga dan naar: Sjablonen / Themapakketten / themapakket Cinematic Moods en dubbelklik hierop. Als het goed is wordt het gedownload.

Mocht het dan nog niet lukken, ga dan naar: Hulp / Lokale store-inhoud wissen.....

Video Deluxe wordt opnieuw opgestart en alles wordt weer opnieuw gedownload vanaf de Magix server.

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 19.02.2021, 23:22, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Huty schreef op 21.02.2021 om 12:19 uur

Hallo ik ben Huub en heb hetzelfde probleem. Rob jou oplossingen werken tot dusver niet. Via; Hulp/Lokale store-inhoud wissen moet ik dan het programma zelf afsluiten of doet het programma dat zelf.

Vriendelijke groet Huub

Bol schreef op 21.02.2021 om 12:38 uur

@Huty

Hallo Huub,

...Via: Hulp/Lokale store-inhoud wissen moet ik dan het programma zelf afsluiten of doet het programma dat zelf.....

Het VDL 2021 word automatisch afgesloten en opgestart. Zie filmpje

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Huty schreef op 21.02.2021 om 14:55 uur

Dag Bol,

Op het filmpje sluit het program direct af bij mij niet en krijg ik het volgende beeld en sluit niet af.

Sorry maar ik had je een afbeelding van mijn scherm willen sturen maar weet niet hoe dat moet.

Knippen en plakken lukt niet.

Groet Huub.

Huty schreef op 21.02.2021 om 15:15 uur

Dag Rob,

Ik krijg dan de tekst; Searching... Please wait....

Met onderaan "OK" maar deze knop is niet actief. Dit veld met tekst blijft gewoon staan en er gebeurd verder niets.

Groet Huub.

Bol schreef op 21.02.2021 om 15:19 uur

Hallo Huub,

Zo uploadt u een afbeelding of een filmpje. klik op:

Dit vind ik zeer vreemd. Zet VDL eens terug op de standaardwaarden en probeert het nog eens.

Groet, Rob

PC -1-

PC -2-

Huty schreef op 21.02.2021 om 15:23 uur

Rob er gebeurd niets.

Bol schreef op 21.02.2021 om 15:29 uur

@Huty

Hallo Huub,

Dat u het bovenstaand schermpje krijgt, komt omdat VDL 2021 nog met iets anders bezig is, zoals bij u het downloaden van een Themapakket. U moet VDL 2021 geheel afsluiten en opnieuw opstarten en dan gaan naar: Hulp/Lokale store-inhoud wissen

Groet, Rob

PC -1-

PC -2-

Huty schreef op 21.02.2021 om 15:41 uur

Dag Rob,

Heb ik nu nogmaals gedaan en krijg weer de zelfde melding.

Ik zal het programma niet afsluiten en zo staan laten.

Verder weet ik het ook niet meer.

Groet Huub.

Bol schreef op 21.02.2021 om 16:45 uur

@Huty

Hallo Huub,

U kunt het beste VDL 2021 even op deze manier afsluiten:

• druk tegelijk op de toetsen "Ctrl+Shift+Esc"
  • u komt in taakbeheer
  • activeer Magix Video deluxe (3) en klikt op beëindigen
  • Start VDL opnieuw op en probeer dan: Hulp/Lokale store-inhoud wissen

Succes, Rob

PC -1-

PC -2-

Huty schreef op 21.02.2021 om 16:56 uur

Oké Rob is gelukt,

Ook het downloaden van alle extra's behalve het themapakket Cinematic Moods. Dat staat weer op 1 procent en gaat niet verder.

Groet Huub

Bol schreef op 21.02.2021 om 17:49 uur

@Huty, @Yosann

Hallo,

Huub en Yosann,

Dit vond ik op het Duitse forum. Zie: Cinematic Moods

Vertaling.

Groet, Rob

PC -1-

PC -2-

Huty schreef op 21.02.2021 om 17:57 uur

Bedankt Rob,

We wachten af. Heel hartelijk dank.

Vriendelijke groet Huub.