Reacties

mi-bo schreef op 21.06.2021 om 21:02 uur

@golfie

Beste Golfie,

Dit is helemaal correct wat U schrijft.

Ik heb nog geen oplossing voor U, maar heb het wel door gegeven aan MAGIX

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

 

Bol schreef op 21.06.2021 om 21:02 uur

@golfie

Hallo Golfie,

Uw probleem heb ik kunnen reproduceren. Ik vermoed, dat dit een bug is. U zou dit kunnen melden aan Magix Support.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 21.06.2021 om 22:06 uur

@golfie

Beste Golfie,

maak een tekst , vergroot het evt, dan komt er een kader, en zwart-wit lijntje naar de bovenkant met oranje balletjeklik dit even aan, ga dan met ingedrukte muis in het kader staan en de tekst kan verplaatst worden

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 21.06.2021 om 23:09 uur

@golfie,

Hallo Golfie,

Bij verder zoeken, ben ik er achter gekomen, dat dit geen BUG is.

Doe het volgende:

  • maak uw tekst zo als u gewend bent te doen
  • activeer de tekst
  • ga naar: Effecten - Weergave/animatie / Grootte/Positie/Rotatie
  • u kunt nu de tekst over het previewscherm bewegen, vergroten en nog veel meer.......

Succes, Rob

Aanvulling op: 21-06-2021 om 23:18 uur

Laatst gewijzigd door Bol op 21.06.2021, 23:18, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

golfie schreef op 21.06.2021 om 23:33 uur

Rob,

Dit klopt ,heb het zelf ook net ondekt .Maar weetje misschien ook waar dan de move sjablonen gebleven zijn.

Dank voor de hulp.

Groet Golfie

Bol schreef op 22.06.2021 om 00:16 uur

@golfie

Hallo Golfie,

Tot mijn verbazing zie ik ook, dat Effecten / Move leeg is. Waarschijnlijk zijn de programmeurs vergeten te linken.

U kunt wel tijdelijk de move sjablonen als snelkoppeling aanmaken.

Dit doet u zo:

  • ga naar: C:\Users\Public\Documents\MAGIX\Common\Videocontent\Video Pro X\VideoEffects
  • maak tijdelijk een snelkoppeling

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 22.06.2021, 00:20, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

golfie schreef op 22.06.2021 om 00:19 uur

heb inmiddels de move effecten erin maar ze werken niet

Tevens werkt het keyframen bij grootte niet

Volgens mij is het een rommeltje

groet golfie

mi-bo schreef op 22.06.2021 om 12:52 uur

@golfie

Beste Golfie.

hier een uitleg( Tutorial ) hoe te werken met Titels in MAGIX video Pro X 13 gemaakt door een Duitse Moderator.

https://www.magix.info/de/tutorials/der-neue-bereich-position-grsse-rotation--1277113/

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

 

Bol schreef op 22.06.2021 om 13:15 uur

@golfie

Hallo Golfie,

Inderdaad, de Move-effecten werken bij mij ook niet. Wat betreft keyframen, dat is zoeken naar de juiste manier van bewerken.

Groet, Rob

Aanvulling op: 22-06-2021 om 13:27uur

Hier een voorbeeld van keyframe bij grootte.

Laatst gewijzigd door Bol op 22.06.2021, 13:27, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

golfie schreef op 22.06.2021 om 16:23 uur

Hoi Rob ,

Dat werkt goed . Je zet eigenlijk de " keyframemarker" aan. Het vinkje voordat verbinden van de werkvelden dat snap ik niet helemaal .Want zonder werkt het ook goed . Nou is de Duitse taal bij mij niet zo goed .

bedankt voor de hulp .Groet Golfie

golfie schreef op 22.06.2021 om 17:11 uur

hoi Rob ,

Heb eigenlijk nog een probleem .Bij het maken van een uitsnede ,werkt de knop vrije proporties niet.

Zou dat met hetzelfde te maken hebben?

gr golfie

Bol schreef op 22.06.2021 om 17:35 uur

@golfie

Hallo Golfie,

Zojuist heb ik Pro X13 geüpdatet van versie 19.01.98 naar versie 19.0.1.99. Hiermee zijn Move effecten gerepareerd.

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 22.06.2021, 17:37, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 23.06.2021 om 11:35 uur

@golfie

Hallo Golfie,

....Bij het maken van een uitsnede ,werkt de knop vrije proporties niet.....

Bij mij werkt dit ook niet. Dit is de zoveelste BUG in Pro X13!!

Als er een vinkje staat bij: "Invoervelden verbinden", dan blijft de verhouding (Proporties) behouden.

De vertaling luidt: "Verbindt de invoervelden intern. Wijzigingen worden in de juiste verhouding aangebracht"

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 23.06.2021, 12:22, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

John- schreef op 02.07.2021 om 20:19 uur

Weer een bug, welke bugs volgen er nog?

De lol gaat er wel een beetje van af.

Bol schreef op 03.07.2021 om 00:12 uur

@John-

Hallo John,

Als moderator / forumlid begrijp ik uw frustraties, daarom stelt Magix Duitsland haar gebruikers in de gelegenheid om tijdelijk te downgraden van Pro X13 naar Pro X12. Hoe u kunt downgraden leest u hier. [Klik hier].

Keep It Safe

Met vriendelijk groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 03.07.2021, 00:18, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 09.07.2021 om 19:35 uur

@golfie

Beste Golfie.

Er is vanmiddag een download Patch uitgekomen,

https://www.magix.info/nl/forum/nieuwe-update-voor-magix-video-pro-x13-versie-19-0-1-105--1278290/

die zorgt ervoor dat MVPX13 werkt zoals het moet werken, maw nu kunt U zonder problemen MVPX13 installeren.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

 

Wijziging aangebracht i.v.m met meer informatie

Bol schreef op 10.07.2021 om 11:29 uur

@golfie, @John-,

Hallo Golfie en John,

Pro X13 versie 19.0.1.105 kunt u probleemloos installeren, maar er zitten naar mijn bescheiden mening nog te veel bugs in. U kunt de titels nu wel weer in het previewscherm bewegen, maar het bewerken van de tekst t.o.v. Pro X12 vind ik nog niet echt optimaal.

De navolgende bugs ben ik tijdens wat experimenteren nog tegenkomen.

  • camera / zoom werk nog in het geheel niet
  • uitsnede werkt nog altijd niet naar behoren, een uitsnede wordt altijd als beeldvullend weergegeven, ondanks u het vinkje weghaalt bij beeldvullend.
  • preview rendering werkt nog steeds niet zoals het moet.

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-