maak een tekst , vergroot het evt, dan komt er een kader, en zwart-wit lijntje naar de bovenkant met oranje balletjeklik dit even aan, ga dan met ingedrukte muis in het kader staan en de tekst kan verplaatst worden
Dat werkt goed . Je zet eigenlijk de " keyframemarker" aan. Het vinkje voordat verbinden van de werkvelden dat snap ik niet helemaal .Want zonder werkt het ook goed . Nou is de Duitse taal bij mij niet zo goed .
Als moderator / forumlid begrijp ik uw frustraties, daarom stelt Magix Duitsland haar gebruikers in de gelegenheid om tijdelijk te downgraden van Pro X13 naar Pro X12. Hoe u kunt downgraden leest u hier. [Klik hier].
Pro X13 versie 19.0.1.105 kunt u probleemloos installeren, maar er zitten naar mijn bescheiden mening nog te veel bugs in. U kunt de titels nu wel weer in het previewscherm bewegen, maar het bewerken van de tekst t.o.v. Pro X12 vind ik nog niet echt optimaal.
De navolgende bugs ben ik tijdens wat experimenteren nog tegenkomen.
camera / zoom werk nog in het geheel niet
uitsnede werkt nog altijd niet naar behoren, een uitsnede wordt altijd als beeldvullend weergegeven, ondanks u het vinkje weghaalt bij beeldvullend.
preview rendering werkt nog steeds niet zoals het moet.