tekst afstoten in Magix web desigger 11

jakjakobs schreef op 20.03.2016 om 23:23 uur

In ben met dit programma een site aan het maken met veel tekst en foto's. Ik heb het programma gekocht omdat ik: 1) gecharmeerd ben van Magix en 2) omdat het de tekst automatisch kan afstoten. Maar wat ik ook instel (tekst afstoten aanvinken, voor of achter de tekst zetten, niks ervan ik moet alles handmatig dien. Wat doe ik fout of is het een fout in 't programma.

Reacties

mi-bo schreef op 21.03.2016 om 09:08 uur

beste,

 het antwoord staat op deze link

http://www.magix.info/nl/tekst-om-foto-zetten-in-mwd-10-prem.online-training.1150270.html

enkele suggesties staan ook op mijn demo site,  niet alles geldt ook  voor Webdesigner classic.

http://www.magixwebdesigner.nl

gr

Michael

jakjakobs schreef op 21.03.2016 om 11:46 uur

Dank voor je Antwoord, Michael.

Ik heb echter dat soort filmpjes, ook deze, al zeker 10 keer gezien om te kijken wat ik fout deed of juist niet fout deed. maar niks van dat. Zie daarvoor mijn vraag. Afstoten, boven de tekst plaatsen het helpt niet. Ik begin nu een beetje te twijfelen of ik wel een goede aankoop gedaan heb.

Ga nu het programma deinstalleren en weer installeren, misschien dat dat helpt.

Groetjes,

Sjaak

mi-bo schreef op 21.03.2016 om 11:57 uur

Hallo Sjaak,

 ik heb deze filmpjes zelf gemaakt.

heb je ook gedaan zoals het wordt uitgelegt

gr

Michael

jakjakobs schreef op 21.03.2016 om 12:05 uur

Ja zeker Michael, Dat heb ik al meerdere keren gedaan. Ik ben zelfs opnieuw begonnen met de site maar ook dat hielp niet. Ik ben nu opnieuw aan het installeren.

Ik had de demo geinstalleerd en enkele weken later gekocht. Misschien is dat de oorzaak. ?????

Groetjes,

Sjaak

mi-bo schreef op 21.03.2016 om 12:12 uur

hallo Sjaak,

 dit vermoeden heb ik ook , zoals je het omschrijf, 

na het installeren weer activeren en online actualiseren, dit is belangrijk

succes met het mooie MAGIX product.

ik zie wel hoe het is agelopen

Gr

Michael

jakjakobs schreef op 21.03.2016 om 12:34 uur

Michael,

Heb opnieuw geinstalleerd. Heb de heugelijke mededeling dat het werkt zoals het hoort.

Bedankt voor de ondersteuning.

Groetjes,

Sjaak