Technische storing in de klank bij overvloeiers...

Thierry-Bonnaff schreef op 06.09.2021 om 16:50 uur

Ik heb al sinds ik met VD monteer vaak problemen met overvloeiers nml. in de klankband (dus geen visuele storing): een 'tikkend' vervelend geluid IN DE OVERVLOEIER (noch ervoor, noch erachter). Ook als ik beeld en klank op aparte sporen plaats....! Kan iemand mij helpen dit vreemd fenomeen op te lossen?

Reacties

mi-bo schreef op 06.09.2021 om 17:37 uur

@Thierry-Bonnaff

Beste Thierry

Misschien is dit een optie

waar de overvloeier moet komen beeld en geluid splitsen en onder elkaar zetten, en dan afspelen

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 06.09.2021 om 18:19 uur

@Thierry-Bonnaff

Hallo Thierry,

Uw probleem komt mij zeer bekend voor. Ik heb uw probleem reeds via een workaround weten op te lossen. Ik moet even in mijn archief duiken om te zien, wat ik toen als oplossing hebt gegeven aan een forumlid. Ik kom hier zo spoedig mogelijk op terug.

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Laatst gewijzigd door Bol op 06.09.2021, 18:20, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Kees-Haremaker schreef op 08.09.2021 om 09:12 uur

Hallo Thierry, volgens mij is het dat jou beeld en geluid in één spoor is als je even met toets 'Y' en dan
zie plaatje, zorgt dat bij de pijl het vinkje uit staat, dan zie je in het eerste spoor het beeld en direct daaronder het bijbehorende geluid.
Volgens het antwoord van mi-bo blijf je hetzelfde probleem houden.

Wellicht dat het dan goed gaat.
Mvg Kees

Thierry-Bonnaff schreef op 08.09.2021 om 11:22 uur

Y-toets wist ik niet.... Interessant om te weten. Ik probeer van alles.... ;-) merci

Kees-Haremaker schreef op 08.09.2021 om 12:12 uur

Hallo Thierry, ja ok, in dat window heb je ook nog bij het tabblad map de mogelijkheid om jou project waar je mee bezig bent te rubriceren zodat alle bestanden die bij dat project behoren bij elkaar staan.
Je kan b.v. voor je vakantie op een HD een map aanmaken m.b.v. de windows verkenner b.v. vakantie 2021en daar sub mappen voor EXPORT voor het eindresultaat van je project en ook een submap voor de DVD bestanden als je er een DVD van wil maken alleen de twee onderste regels zo laten als ze zijn.
Kijk hoe ik dat gebruik als voorbeeld
.
Doe je voordeel ermee zo werk ik altijd met wekelijks verschillende projecten.
Mvg Kees