Reacties

meinco schreef op 23.07.2011 om 23:01 uur

Huib,

 

Volgens mij kun je in de demo versie geen submenu's aanmaken, ik heb dat volgens mij zelf ook gehad en heb nu een betaalde versie, een aanrader.


zie mijn website www.cmg-glanerbrug.nl

 

Met vr gr.


 

Meinco

hvanweelden schreef op 24.07.2011 om 01:06 uur

Beste Meinco

Geweldig bedankt voor de reactie. Je site ziet er fantastische uit. Het toeval wil dat ik bezig ben om een site te maken voor mijn zangvereniging. Wij hebben lange tijd een site gehad die gemaakt was door een van onze leden. maar helaas is deze ons ontvallen. met gevolg dat we nu zonder site zitten. Althans een site die wij niet zelf kunnen bewerken.

We hebben nu een nieuwe strategie ontwikkeld en dat is dat er verschillende leden werken aan de opzet van een nieuwe site zodat deze altijd blijft bestaan omdat verschillende leden weet hebben van de opzet en de bewerking.

Zelf geef ik les op het Christelijk Gymnasium in Utrecht en geef daar informatica. Maar heb totaal geen verstand van websites bouwen. Ik stort mij dus in het diepe en probeer mijn koorleden te begeleiden in het hele website gebeuren.

Omdat ik je site geweldig vind wil ik je vragen of je mij kunt helpen met het opzetten van onze website.
Ik wil geen enkel moment beslag leggen op je tijd maar ik zou het heel fijn vinden als je mij wilt helpen aan de verschillende onderdelen van je site. Het gaat mij voornamelijk om de verschillende frames en de (beveiligde) leden pagina.

Ik hoop van je te horen.

Met vriendelijke groet, Huib van Weelden