Stylizers 5 Cartoonr Plus

Denpay schreef op 28.12.2020 om 21:20 uur

Ik heb photostory Deluxe 2021 aangeschaft en geïnstalleerd. Ik kreeg er echter ook als extra "Stylizers 5 Cartoonr Plus" bij. Deze heb Ik gedownload, geïnstalleerd en geregistreerd in New Blue FX manager maar het wordt niet toegevoegd bij de effecten in Photostory. Volgens de instructie zou het op deze manier toegevoegd moeten worden. Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit kan oplossen?

Reacties

mi-bo schreef op 28.12.2020 om 21:49 uur

@Denpay

Beste Denpay,

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Het extra wat bij MFS 2021 zit heb ik niet maar als het is geinstalleerd moet het hier te zien zijn,

en als U het open, moet wel wat op de tijdlijn geactiveerd zijn,

Sc6

Michael

Denpay schreef op 28.12.2020 om 22:16 uur

Hoi Michael, dank je wel voor de terugkoppeling. Ik heb net gekeken, maar bij mij staat daar niks van New Blue tussen helaas. Nog een ander idee om het boven water te toveren?

Groeten

Marcel

mi-bo schreef op 28.12.2020 om 23:06 uur

@Denpay

Beste Marcel.

Een andere oplossing heb ik niet, (gezien alles is geïnstalleerd zoals U al eerder heeft omschreven )waar het neer gezet is in MFS 2021.

Rustige jaarwisseling met Uw dierbare en een gezond 2021 met veel montage plezier met het mooie MAGIX product.

M.vr.gr

Michael

 

 

Bol schreef op 28.12.2020 om 23:49 uur

@Denpay

Hallo Marcel,

....Deze heb Ik gedownload, geïnstalleerd en geregistreerd in New Blue FX manager maar het wordt niet toegevoegd bij de effecten in Photostory....

Om plug-ins toe te voegen, moet u gaan naar: Effecten / Uw foto's, video's en muziek / Scannen

Een fijne rustige jaarwisseling en een gezond 2021

Succes, Rob

Keep It Safe

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Denpay schreef op 29.12.2020 om 21:00 uur

Hallo Rob,

Ja, dat is de werkwijze. Het is gelukt, dank je wel!

Rob en Michael, bedankt voor het meedenken en de oplossing aandragen. Super en we gaan volgend jaar eens ontdekken wat voor mooie photostory's ik allemaal kan maken ☺

Jullie ook een fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2021.

 

Groeten,

Marcel

 

Bol schreef op 29.12.2020 om 23:41 uur

Hallo Marcel,

Het doet mij deugd om te lezen, dat wij u als forumleden hebben kunnen helpen met het oplossen van uw probleem. Heel veel succes met ontdekken en eigenmaken van het veelzijdige Magix Photostory.

Nogmaals een fijne jaarwisseling en een gezond 2021

Groet, Rob

Keep It Safe

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-