stukje muziek koppelen aan een foto of video

Peter-Vis6848 schreef op 20.10.2021 om 12:13 uur

dag collegae filmmakers,

dank als ik antwoord krijg. ik heb een foto en een stukje video. ik wil daar een stukje muziek aan koppelen. nu kan ik dat er onder zetten (ik weet hoe dat moet) maar ik wil als ik dat stukje muziek onder die foto en dat stukje video heb gezet dat dat aan elkaar gekoppeld blijft als ik de foto / stukje video op een andere plaats zet. lukt me niet met het bekende symbool van de ''anderketting''. hoor graag en veel dank bij voorbaat.

Reacties

mi-bo schreef op 20.10.2021 om 12:37 uur

@Peter-Vis6848

Beste Peter.

Misschien een optie.

Het project foto,video,muziek is klaar, maak hier een mp4 bestand van, sla dit ergens in een map op, als U het weer nodig heeft is het direct op die plaats te importeren.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 20.10.2021 om 13:08 uur

@Peter-Vis6848

Hallo Peter,

..Ik heb een foto en een stukje video. ik wil daar een stukje muziek aan koppelen...

Doe het volgende:

  • Activeer uw foto, filmpje en muziek door op de Ctrl + linkermuisknop klikken, zodat deze allemaal geel van kleur zijn.
  • Klik nu op gesloten schakel - groeperen (G)
  • Nu wordt alles gekoppeld tot één blok en kunt u deze in zijn geheel verplaatsen.

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 20.10.2021 om 13:18 uur

@Peter-Vis6848

Hallo Peter,

Hier een aanvulling op mijn eerder gegeven antwoord.

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-