Stoptoets wijzingen bij editen

richimage schreef op 20.09.2022 om 15:55 uur

Ik werk ook met Magix Pro X. Bij het editen vind ik handig het lopende beeld te stoppen met de grote midden toets op het toetsenbord. Dat gaat bij Pro X. Bij VDL springt het lopende beeld terug naar het begin van de scene. Dat wil ik niet. Stoppen met VDL gaat zover ik zie alleen met de pijltjes toetst, de middelste. Is er een optie dit te vervangen naar de grote midden toetst? mvg

Reacties

mi-bo schreef op 20.09.2022 om 16:37 uur

@richimage

Start MVDL op, dan de Y toets, weergave, Arrangeren, zet vinkje bij werking spatiebalk.

Gr

Michael

Bol schreef op 20.09.2022 om 16:56 uur

@richimage

Hier een aanvulling op het bovenstaand antwoord.

Klik op "Y"

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

richimage schreef op 22.09.2022 om 15:08 uur

THX Rob, voor deze goede tip.

mi-bo schreef op 22.09.2022 om 15:26 uur

@richimage

Positief bericht dat u iets heeft aan gegeven reactie op 20.09.2022 om 16.37 uur .

Veel montage plezier met het mooie MAGIX product MVDL.

Gr

Michael

Bol schreef op 22.09.2022 om 15:44 uur

@richimage

Hallo Dick,

Bedankt👍voor uw terugkoppeling.

Het doet mij deugd om te lezen, dat uw probleem is opgelost. Succes met het samenstellen van uw films.

Met vriendelijke groet,

Rob ( forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-