Starten van programma SF 15

Kraker schreef op 07.01.2022 om 16:35 uur

Na een succesvolle installatie, registratie en activatie lukt het mij niet om het programma op te starten. Shortcut op het buroblad geeft even reactie maar daarna gebeurt er niks meer (zonder enige melding) Ook het activeren onder de startknop (programma in het rolmenu) geeft geen actie. Ook het starten: Windows/Program files/ SF/Audiostudio 150...... geeft geen opstart. Er gebeurt gewoon niets. Al een aantal keren een nwe installatie gedaan maar ook dat geeft geen soelaas. Wie kan mij helpen? Het is volkomen legale aangekochte versie. Ik werk op een Windows 10 pro PC 64 bits

Reacties

mi-bo schreef op 07.01.2022 om 17:29 uur

@Kraker

Beste ,

Welkom op MAGIX Multimedia Forum

Heeft U al geprobeert het op te starten als Administrator,

dit is het opstart scherm

daarna ook gelijk via update de laatste Patch downloaden Nu versie 161

Sc6

Blijf gezond en een Covid-19( Omikron, Flurona ) vrij 2022

M.vr.gr

Michael

mi-bo schreef op 07.01.2022 om 18:02 uur

@Kraker

Beste

U heeft SF audio Studio 15 ipv SF pro 15

Hier geld het zelfde antwoord voor opstarten als Administrator, en direct de laatste Patch versie 121 624 Mb uploaden

Sc6

M.vr.gr

Michael

Kraker schreef op 08.01.2022 om 13:01 uur

Dank voor je snelle respons! Heb zojuist een poging gewaagd. Zonder succes. Bij compabiliteistest zie je ook geen oplossing.

mi-bo schreef op 08.01.2022 om 13:31 uur

@Kraker

Beste,

Dank voor Uw feedback

Ik zal aannemen dat U via start verkenner MAGIX kunt vinden,en Sound Force Audio Studio 15 hierin staat

dan

Als uitvoeren als Administrator niet werkt, klik dan op Bestands locatie openen

dan komt dit naar voren

dan kan via SF icoon het programma ook worden geopend.

Is dit niet mogelijk, het programma opnieuw installeren

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Kraker schreef op 09.01.2022 om 12:33 uur

Dank. Deze acties heb ik reeds uitgevoerd... Meerdere keren een schone installatie gedaan. Sound Force 12.6 geheel verwijderd en toen SF 15 schoon geïnstalleerd.

mi-bo schreef op 09.01.2022 om 12:44 uur

@Kraker

Beste,

Dank voor Uw Feedback.

Moet ik hieruit lezen dat het probleem is opgelost

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Kraker schreef op 09.01.2022 om 20:37 uur

@mi-bo

Hallo,

Was het maar waar.... Ik denk dat het niet gaat lukken op deze manier... Het is vooral gek dat SF 12.6 een aantal jaren gewoon goed gewerkt heeft op deze PC, maar dat SF 15 niet wil starten...

In ieder geval bedankt voor je inspanningen. Heb het probleem nu ook bij het Magix helpcentrum neergelegd. Hoop dat er een oplossing voorhanden is...

Mvrgr Cornelis

mi-bo schreef op 09.01.2022 om 21:47 uur

@Kraker

Beste Cornelis.

Daar zitten de experts, zij zullen wel via een systeem check kijken ,hoe Uw probleem is op te lossen .

Sc6

M.vr.gr

Michael