Stabiliseren van een pan opname

fjroos schreef op 16.08.2021 om 15:41 uur

Mijn camera is super gestabiliseerd. Als ik uit de hand opnamen maakt, krijg ik een vloeiend beeld. Echter als ik een (een poot) statief gebruik, bemerk ik af en toe wat schokjes bij het weergeven van de pan. Biedt Pro X 13 de mogelijkheid om dit te stabiliseren zodat de pan weer vloeiend verloopt?

Reacties

Bol schreef op 16.08.2021 om 15:53 uur

@fjroos

Hallo Frans,

Als het goed is hebt u drie mogelijkheden.

Ga naar effecten

  • Vegas Video Stabilization
  • proDaD Mercalli 2.0
  • proDaD Mercalli Pro

Succes, Rob

Diverse keren gewijzigd i.v.m. correcties en aanvullingen

Laatst gewijzigd door Bol op 16.08.2021, 16:00, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 17.08.2021 om 15:28 uur

@fjroos

Hallo Frans,

.....Mijn camera is super gestabiliseerd. Als ik uit de hand opnamen maakt, krijg ik een vloeiend beeld. Echter als ik een (een poot) statief gebruik, bemerk ik af en toe wat schokjes bij het weergeven van de pan......

Eerst even dit. Zelf heb ik nog nooit Pan opnames gemaakt. Maar via een bevriend forumlid heb ik vernomen, dat wanneer u vanaf een statief Pan opnames maakt de beeldstabilisatie beter kan uitzetten. Ik heb naar aanleiding hiervan eens voor u op het internet rond gekeken en kwam deze link tegen [klik hier]

Zie ook eens deze link: [klik hier]

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-