Reacties

RiViS schreef op 24.12.2010 om 14:36 uur

Hallo Hans,

De oudere Speed versies kun je niet onder Windows 7 installeren.

Wel is het zo dat SpeedBurnR onderdeel is van veel Magix programma's, zoals bv Video deLuxe of Foto-opCD/DVD en andere.

Als je een Magix programma onder Windows 7 hebt lopen, kijk dan even bij Bestand en zoek dan naar "Aanvullende programma's" of "CD/DVD branden / Bestanden zelf samenstellen" of iets wat er op lijkt, klik er op en SpeedBurnR wordt geopend.

 

groet,

Rijk

hansenineke schreef op 24.12.2010 om 15:05 uur

Ik heb Windows 7 geïnstalleerd als opvolger van XP. Dan gaan alle instellingen en verwijzingen verloren. Er zijn dus geen Magix applicaties meer actief. Ik gebruik ze regelmatig om te kopiëren en te branden. Kan ik hier nog iets mee of verplichten jullie me nu om een nieuwe versie te kopen. Dat lijkt mij niet echt klantvriendelijk.

 

Hans

RiViS schreef op 24.12.2010 om 18:58 uur

Beste Hans,

 

Eerst even een misverstand rechtzetten: Deze site is een ontmoetingsplaats van amateurs die Magix software gebruiken en elkaar daarbij ondersteunen. Als je je tot Magix medewerkers wilt wenden kan dat bv via Magix Support.

Wat betreft je oude Magix software: je schrijft niet wat dat is en welke versies, dus kan ikje daar niets over zeggen. Je kunt zelf kijken op de Magix site welke programma's onder Windows 7 kunnen werken: http://www.magix.com/nl/

Scroll daar naar beneden en klik op het Windows 7 pictogram en je krijgt de lijst te zien.

 

Ook kun je natuurlijk proberen je Magix programma's opnieuw te installerenen dan zie je het vanzelf.

 

groet,

Rijk