Ik vind het heel onhandig zoals ik nu bij de extra soundpools moet komen. Ik vroeg me af of ze niet vanaf de DVD op de harde schijf in de Basis pool geplaatst kunnen worden, zodat ze deel worden van het programma zelf. Ik heb het geprobeerd met 1 stijl, maar die wordt niet zichtbaar binnen het programma. Ik heb dit geprobeerd in Magix Musik Maker 15 premium.
Natuurlijk ook deze mogelijkheid in Video de Luxe, e.d. zou mooi zijn.
Misschien kan het al, en doe ik iets fout, maar als het niet zo is, dan zou ik het wel een goeie tip voor Magix zelf vinden. Het zou wel veel overzichtelijker zijn, en dus veel gemakkelijker om te gebruiken.
Vraag me natuurlijk nog steeds af, waarom die ene stijl niet te voorschijn komt tussen de basisstijlen! :-)
Ik hoop dat er iemand is, die iets meer weet, of nog een betere tip heeft voor me!
Natuurlijk ook deze mogelijkheid in Video de Luxe, e.d. zou mooi zijn.
Misschien kan het al, en doe ik iets fout, maar als het niet zo is, dan zou ik het wel een goeie tip voor Magix zelf vinden. Het zou wel veel overzichtelijker zijn, en dus veel gemakkelijker om te gebruiken.
Vraag me natuurlijk nog steeds af, waarom die ene stijl niet te voorschijn komt tussen de basisstijlen! :-)
Ik hoop dat er iemand is, die iets meer weet, of nog een betere tip heeft voor me!