Sound Forge

Fred-B schreef op 04.08.2020 om 12:06 uur

Beste Allemaal.

Weet iemand hoe je Sound Forge Audio kan openen in een project? Bij de versie van 2021 zit Sound Forge inbegrepen, nu wil ik vanuit mijn project Sound Forge openen en een gedeelte (sample/song) daarvan bewerken met Sound Forge. Op dit moment lukt het mij echter niet. Graag een advies/Tip. Alvast bedankt

Groet, Fred-B

Reacties

Bol schreef op 04.08.2020 om 12:28 uur

Hallo Fred,

Ga naar: Programma instellingen / Directory's en geef bij Audio-editor aan met welke externe editor u wilt werken.

Succes,

Rob

Aanvulling op 04-08-2020 om 15:36uur

Ik heb Audio Cleaning Lab niet meer op mijn PC's staan.

Laatst gewijzigd door Bol op 04.08.2020, 15:36, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 04.08.2020 om 12:45 uur

@Fred-B

Beste Fred,

U heeft een project op de tijdlijn staan in MMM 2021.

Ga naar delen : Project in extern programma bewerken ( Ctrl+Shift+U )

en onder in de taakbalk ziet U de Icoon van Sound Force start het op en Het project staat in Sound Force, om het te bewerken moet eerst MMM 2021 worden afgesloten en kunt U gaan bewerken.

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael Forum Moderator.

mi-bo schreef op 04.08.2020 om 12:54 uur

@Fred-B

Beste Fred,

een aanvulling project moet eerst geëxporteerd worden in een daarvoor aangemaakte map.

Dan kan het vanuit de aangemaakte map geopend worden in Sound Force en bewerkt .

Sc6

Michael