Songcollectie bestaat uit nog maar 5 nummers

AJIM-Grosfeld schreef op 31.01.2022 om 15:39 uur

Ik heb gisteren mijn VIDEO DE LUXE PREMIUM (21.0.1.116) online geactualiseerd. Nu heb ik nog slechts 5 free songs achter de AUDIO TAB.

Ik had voorheen een hele bibliotheek met verschillende stijlen in albums op het scherm om in mijn video's te verwerken. Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt!

Reacties

mi-bo schreef op 31.01.2022 om 16:36 uur

@AJIM-Grosfeld

Beste AJIM,

Welkom op MAGIX Multimedia Forum

Als Moderator Uw 2de oproep verborgen, gezien U 2 x de zelfde oproep heeft geplaatst

Heeft U al gekeken via hulp. extra inhoud installeren of er niet ergens een vinkje staat

Dan het alsnog installeren

of MVDL als administrator opstarten.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

 

AJIM-Grosfeld schreef op 31.01.2022 om 16:45 uur

Hallo Michael,

Dankjewel voor je reactie.

Bij hulp. extra inhoud installeren staan alleen maar open vakjes, maar ik kan niets aanvinken.

En wat is MVDL als administrator opstarten?

AJIM-Grosfeld schreef op 31.01.2022 om 16:50 uur

"MVDL als administrator opstarten"

Heb ik gedaan, maar dat helpt helaas ook niet.

Bol schreef op 31.01.2022 om 17:21 uur

Hallo @AJIM-Grosfeld,

Welkom op het forum door en voor Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

Doe eens het volgende:

  • ga naar: Hulp / Lokale store-inhoud wissen....
  • Bij het wissen van de lokale store-inhoud, wordt de store inhoud geheel opnieuw ingelezen van de Magix Server en op uw PC gezet.

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Laatst gewijzigd door Bol op 31.01.2022, 17:22, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

AJIM-Grosfeld schreef op 31.01.2022 om 19:19 uur

Hartelijk dank Rob, maar het heeft helaas niet het gewenste resultaat.

Ik ben al die muziekfragmenten kwijt sinds ik gisteren drukte op hulp > "online actualiseren"

Misschien zegt jou dat iets?

Groeten van Ton

AJIM-Grosfeld schreef op 31.01.2022 om 19:21 uur

Ze horen volgens mij te zitten onder AUDIO > FREE SONGS. En dat zijn er nu dus nog maar vijf.

Bol schreef op 31.01.2022 om 19:34 uur

@AJIM-Grosfeld

Hallo Ton,

Hebt u soms een ooit ander P3-serienummer gekregen. Ga eens naar: Mijn account / Mijn producten en zoek Video Deluxe op en noteer het P3-serienummer waarvan de updateservice datum nog niet is verlopen. Zie: Waar kan ik mijn serienummer vinden?

Als uw een ander P3-serienummer hebt:

  • start Video Deluxe op
  • ga naar: Hulp / Programma deactiveren.
  • start Video Deluxe opnieuw op
  • activeer en registreer het programma nu met het nieuwe P3-nummer en uw emailadres

Met vriendelijke groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 31.01.2022 om 19:46 uur

@AJIM-Grosfeld

Hallo Ton,

Volgens mij bedoelt u, dat u alleen deze 5 Free Songs hebt. Is dit mijn zienswijze correct?

Met vriendelijke groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

AJIM-Grosfeld schreef op 31.01.2022 om 19:47 uur

Hoi Rob,

Ik heb het venster voor mijn neus, en daar staat:

 

Video deluxe Premium

Geldig tot: Onbeperkt

Updateservice: nog slechts 25 dagen

En dan staat eronder:

Volgende activeringen met dit serienummer zijn actief:

1: Video deluxe Premium (2022)

Naam en gegevens van mijn computer

Voor het laatst geactiveerd op: 31-01-2022

2: Niet gebruikt

Deze plaats is nog niet gebruikt voor een productactivering

Zegt jou dat iets meer Rob?

Ik ben benieuwd. Nogmaals dank!

Groeten van Ton

AJIM-Grosfeld schreef op 31.01.2022 om 19:48 uur

Oh ja, het serienummer, beginnen met P3, staat er ook bij.

Bol schreef op 31.01.2022 om 19:54 uur

Hoi Rob,

Ik heb het venster voor mijn neus, en daar staat:

Video deluxe Premium

Geldig tot: Onbeperkt

Updateservice: nog slechts 25 dagen

En dan staat eronder:

Volgende activeringen met dit serienummer zijn actief:

1: Video deluxe Premium (2022)

Naam en gegevens van mijn computer

Voor het laatst geactiveerd op: 31-01-2022

2: Niet gebruikt

Deze plaats is nog niet gebruikt voor een productactivering

Zegt jou dat iets meer Rob?

Ik ben benieuwd. Nogmaals dank!

Groeten van Ton

 

@AJIM-Grosfeld

Hallo Ton,

Dat zeg mij zeker iets. Uw updateservice verloopt over 25 dagen. U moet deze weer verlengen voor 365 dagen om alle nog uit te komen updates en upgrade gratis te kunnen downloaden. Verlengt u uw updateservice niet, dan kunt u nog wel Video Deluxe gewoon blijven gebruiken, maar u krijgt / kunt dan Video Deluxe niet meer updaten naar de laatste versie.

Met vriendelijke groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

AJIM-Grosfeld schreef op 01.02.2022 om 10:14 uur

Rob, dankjewel voor je goede adviezen. Heb je misschien nog een ander idee voor mijn FREE SONGS "probleem"? Ik kan ook rechtenvrije muziek downloaden via andere platforms, maar dat is vergeleken met de MAGIX-map tamelijk omslachtig.

Groeten van Ton

Bushflyer schreef op 01.02.2022 om 11:42 uur

@AJIM-Grosfeld

Ik heb dit voor mezelf simpel opgelost. Ik heb in m'n projecten-omgeving een aparte map BGM (BackGround Music) gemaakt. Daarin staat alle muziek die ik als achtergrondmuziek gebruik. In de standaard bibliotheekmap Muziek (Deze PC -> Muziek) heb ik een snelkoppeling gecreëerd naar de BGM map.
In VDL klik ik onder "Import" "Mijn Media" aan, gevolgd door een klik op "Mijn Muziek". Daarna een dubbelklik op de snelkoppeling "BGM" en ik ben in m'n map met achtergrondmuziek. Daarvandaan kan ik wat ik maar wil naar de tijdlijn slepen.

Gr., Jaap

 

AJIM-Grosfeld schreef op 01.02.2022 om 12:15 uur

Hoi Jaap, bedankt! Ik ging meteen aan de slag om de map BGM aan te maken en kwam daar bij toeval mijn muziekbestanden ook ineens weer tegen onder IMPORT>Mijn media>Slideshowmuziek.

Nou kan ik weer vooruit. Rob en Jaap, hartelijk dank voor jullie hulp. 👍👍👍

Bol schreef op 01.02.2022 om 12:31 uur

@AJIM-Grosfeld

Hallo Ton,

Het doet mij deugd om te lezen en te vernemen, dat u weer vooruit kan om uw favoriete muziekstukjes te importeren en op de tijdlijn van Video Deluxe te zetten. Succes met het maken en samenstellen van u films met muziek.

Met vriendelijke groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 01.02.2022, 12:34, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bushflyer schreef op 01.02.2022 om 12:45 uur

@AJIM-Grosfeld

Mooi man! Twee vliegen in één klap. Veel succes met je projecten met muziek 👍.

Gr., Jaap

 

mi-bo schreef op 01.02.2022 om 13:04 uur

@AJIM-Grosfeld

Beste Ton.

Dit is een positief bericht,

dat U

" bij toeval mijn muziekbestanden ook ineens weer tegen kwam onder IMPORT>Mijn media>Slideshowmuziek "

en de oplossing op het Forum heeft gezet

Veel montage plezier met het mooie MAGIX product MVDL.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

AJIM-Grosfeld schreef op 01.02.2022 om 13:10 uur

Michael, dankjewel!