software werkt niet meer

Sander-Kesseler schreef op 22.03.2022 om 03:56 uur

Wie kan me helpen?

Na een maand MAGIX Video deluxe 2021 Premium (NL) niet gebruikt te hebben wou ik weer een nieuw project starten. Krijg ik een error melding dat de programma folder is beschadigd en ik het opnieuw moet instaleren. (error code 59) Ik heb geprobeerd de link op te zoeken op internet maar niet kunnen vinden.

 

Wie kan me helpen dat ik het programma kan down loaden zonder opnieuw te betalen. Ik heb de invoice nog als bewijs kan geen versie nummer op de invoice vinden.

Bedankt voor de hulp.

 

Met vriendelijke groet,

 

Sander Kesseler

Reacties

mi-bo schreef op 22.03.2022 om 08:03 uur

@Sander-Kesseler

Beste Sander.

Hieronder staat een link geschreven door MAGIX support, probeer dit eens

https://www.magix.info/nl/support/artikel/oplossing-van-de-fouten-59-16xx-en-account-already-existing--537/

Via deze weg is installationmanager te vinden, en kan evt het programma opnieuw worden geinstalleerd.

https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/

Sc6

Vriendelijke groet

Michael (FM)

 

Wijziging aangebracht i.v.m. meer info

Bol schreef op 22.03.2022 om 11:42 uur

@Sander-Kesseler

Hallo Sander,

De Installationmanager is een geheel ander installatieprogramma (zie afbeelding) dan het installatieprogramma, dat u kunt downloaden bij: Mij Account / Mijn producten,

U kunt dit oproepen door te gaan naar: Hulp / Extra Inhoud installeren....

.....Krijg ik een error melding dat de programma folder is beschadigd en ik het opnieuw moet instaleren. (error code 59)...

U moet inderdaad nu VDL 2021 opnieuw installeren. Doe dit zoals Magix Support aanbeveelt. Zie: Opnieuw installeren

Ik wil nog even een kanttekening hier plaatsen. Als u VDL 2021 opnieuw installeert, dan installeer u alleen de Basisversie.

Zo kunt u uw installatieprogramma downloaden. Zie: Waar kan ik mijn serienummer vinden?

Met vriendelijke groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 22.03.2022, 11:46, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 22.03.2022 om 12:00 uur

@Sander-Kesseler

Beste Sander.

Een slip op toetsenbord antwoord door mij gegeven antwoord om 08.03 uur waar installationmanager,( niet correct )staat moet zijn installatieprogramma.

Sc6

Vriendelijke groet

Michael (FM)