Reacties

Bol schreef op 22.05.2021 om 16:03 uur

@Janjan

Hallo Jan,

Ik zie, dat u vandaag een geheel nieuw account hebt aangemaakt. Ik heb zo'n vermoeden, dat u reeds een eerder account hebt aangemaakt, onder een ander emailadres. Als dat zo is, dan moet u het VDL registreren en activeren met het email-adres van uw oude account.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Janjan schreef op 22.05.2021 om 19:08 uur

Bedankt voor de reactie maar met dit adres heb ik me in 2008 al aangemeld.

Bol schreef op 22.05.2021 om 20:08 uur

@Janjan

Hallo Jan,

Dan heb u zich vandaag voor het eerst aangemeld op dit forum. Maar goed, u krijgt de melding: "serienummer al is geregistreerd" !!

Kan het zijn, dat u VDL kortgeleden geüpdatet hebt? Als dat zo is, kijk dan eens in uw opdrachtbevestigingsmail. U hebt waarschijnlijk een andere P3-serienummer gekregen om VDL te activeren. Zelf heb ik ook een nieuw P3-serienummer gekregen.

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 22.05.2021, 20:09, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-