Reacties

mi-bo schreef op 16.02.2022 om 12:55 uur

@B-Op

Beste B,

Welkom op MAGIX Multimedia Forum

U heeft bij bestelling van RUV 2022 van shop@magix.net ook een download link gekregen, en een link van de usb - omzetter, hiermee kunt U het volledige pakket installeren

Sc6

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 16.02.2022 om 13:02 uur

Hallo @B-Op,

Welkom op het forum door en voor Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

.....Ik heb echter een computer zonder CD. Hoe krijg ik nu mijn software geïnstalleerd?....

Doe het volgende:

Succes,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

B-Op schreef op 16.02.2022 om 13:56 uur

Beste Michael, helaas ik heb niets gekregen.

Beste Rob, Als ik dat doe dan wordt er gezegd dat er geen downloads zijn voor RUV?

Hoe nu verder?

 

mi-bo schreef op 16.02.2022 om 14:24 uur

@B-Op

Beste B-op.

Even op nieuw een reactie .

Daar U schrijft niets te hebben gekregen.

Als het over RUV2022 gaat staat er geen mail in Uw Spammap.

Over welke versie van MAGIX Red Uw Video gaat het.

Heeft U dit via winkelier gekocht of online via MAGIX.

Misschien kan dan een duidelijker antwoord worden geven op Uw oproep.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 16.02.2022 om 14:28 uur

Hallo @B-Op,

Ik zie dat u vandaag dit account hebt aangemaakt. Hebt u toevallig nog een account met een ander emailadres? Zo ja, log dan eens in met uw andere emailadres.

Wanneer u er niet uitkomt, stuur dan een mailtje naar: infoservice@magix.net of shop@magix.net en leg daar u probleem voor. Kijk eens op uw bankafschrift of daar ook een ordernummer staat, dat eindigt op xxxxxMXC. Vermeld dit in uw mail.

Succes,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 16.02.2022 om 14:32 uur

Hallo @B-Op,

Mocht u RUV via een (internet) winkel hebben aangeschaft, dan moet u deze eerst nog zelf activeren en registeren middels Magix Service Center. zie: https://www.magix.info/nl/support/artikel/softwareregistratie-via-magix-service-center--665/

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 16.02.2022, 14:34, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

B-Op schreef op 16.02.2022 om 19:11 uur

Hallo Rob en Michael,

Ik heb het pakket al enige tijd geleden gekocht. Het is een pakket met cd rom, maar ik dacht dat je ook wel een download kon doen vanuit de webiste van MAGIX. Tenslotte is het een legaal pakket met installatiecode. Maar blijkbaar moet ik dus weer een nieuw pakket kopen RUW2022 om ook een download te kunnen krijgen,

mi-bo schreef op 16.02.2022 om 19:34 uur

@B-Op

Beste B-op.

Een vraag hoe ziet de usb-omzetter eruit, is dit een zwarte met K0065 nummer, dan zou U kunnen overwegen om MAGIX video Easy 7 als abonnement te nemen.

Zie deze Tutorial.

https://www.magix.info/nl/tutorials/uitleg-verschil-tussen-mve-6-en-mve-2021-7--1293542/

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m met meer info

Bol schreef op 16.02.2022 om 19:58 uur

Hallo @B-Op,

Volgens mij hebt een serienummer. Als dat zo is, dan zou u kunnen proberen om het installatieprogramma via deze link te downloaden: https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/productdownloads/

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 16.02.2022, 20:01, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

B-Op schreef op 16.02.2022 om 20:32 uur

Hoi Michael, Ik heb een rode USB omzetter met een zwarte krnop erop.

Rob, die link heb ik al geprobeert. Hij herkent mijn serienummer, maar zegt dat er geen downloads voor mijn software zijn? Dus dat is ook geen oplossing, helaas.

 

 

mi-bo schreef op 16.02.2022 om 21:04 uur

@B-Op

Beste B-op.

Dit is van RUV 4, zal niet werken onder Windows 10(reden geen drivers voor de usb-omzetter).ook niet met MVE 7.

U heeft voldoende info gekregen, aan U de keus, wat U gaat doen,

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 16.02.2022 om 22:03 uur

Hallo @B-Op,

Als moderator, wil ik u nog wel wat meer informatie geven ten aanzien van RUV 4. Dit programma werd uitgebracht in 2011 en werkte goed onder Microsoft Windows 7 (32-bit & 64-bit), Vista (32-bit & 64-bit), XP (32-bit). Voor zover ik mij nog kan herinneren, was er toen nog geen verplichting om Magix programma's te registreren en te activeren zoals nu. Vandaar RUV4 niet zichtbaar is bij Mijn Account / Mijn Producten.

Met vriendelijke groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 16.02.2022, 23:07, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 16.02.2022 om 23:02 uur

@B-Op

Beste B-Op

Toch even een aanvulling, wat hierboven omschreven staat is niet correct,

MAGIX RUV 4 heeft een P2 serienummer, en staat gewoon onder mijn producten.

Sc6

M.vr.gr

Michael

 

B-Op schreef op 17.02.2022 om 12:55 uur

Rob en Michael, Bieden bedankt voor jullie reacties. Inderdaad heeft mijn versie een P2- serienummer en dat wordt ook geaccepteerd door MAGIX, maar er wordt dan inderdaad gemeld dat er geen downloads beschikbaar zijn. Dus ik moet maar weer geld gaan uitgeven voor een RUV2022 versie. Nogmaals bedankt.

mi-bo schreef op 17.02.2022 om 13:02 uur

@B-Op

Beste B-Op.

Dank voor uw feedback.

Er is momenteel een aanbieding waar U gebruik van kunt maken.

Moeten er velen bandjes worden gedigitaliseerd dan is het de moeite waard, ook met dit programma RUV2022 is ander opnamen mogelijk.1940:1080 en 4K

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 17.02.2022 om 14:47 uur

Hallo @B-Op,

Bedankt👍voor uw terugkoppeling. Succes met de aankoop van RUV2022.

Met vriendelijke groet, Rob

Aanvulling: 17-02-2022 om 14:57uur

Ik vind het zeer vreemd, dat u het installatieprogramma voor uw Video easy HD niet meer kan downloaden, terwijl in onderstaand afbeelding dit wel staat vermeld.

 

Laatst gewijzigd door Bol op 17.02.2022, 14:58, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bise schreef op 18.02.2022 om 12:28 uur

Beste, zelf heb ik ook een PC zonder cd-drive en veel nog wat oudere programma,s op CD waarvan geen downloads zijn. Voor +/- 25 euro heb je een externe cd lezer/brander. Werkt prima! Misschien heb je hier iets aan?

succes,

Cees