slideshows gerardmartine schreef op 08.04.2016 om 17:11 uur slideshow is in meer dan 10 delen, als ik een dvd wil branden wil hij het eerste deel niet nemen. ik werk met foto story deluxe 2016 Terug naar de post
Reacties mi-bo schreef op 08.04.2016 om 19:12 uur Hallo, via branden, bewerken,navigatie even kijken of alles aangevinkt is, is dat niet zo worden er bepaalde thema's niet opgeslagen gr Michael gerardmartine schreef op 08.04.2016 om 22:59 uur Ik kan niets aanvinken, als ik branden aanklik neemt,het programma automatisch alle onderdelen behalve de eerste. Maar toch bedankt voor je antwoord, maar als je de oplossing kent dan zou je me daar een groot plezier mee doen. En misschien weet jij wel hoe ik de gesplitste delen weer samen kan voegen? Gr. MArtine mi-bo schreef op 09.04.2016 om 18:18 uur Hallo Martine Als je optie branden hebt aangevinkt, gaat een scherm open aan de linkerkant bewerken navigatie Hier kijken of alles is aangevinkt. Gesplitste delen weer aan elkaar zetten doe je ook in de navigatie balk Gr Michael 1