Reacties

mi-bo schreef op 11.01.2019 om 12:02 uur

@picolosenior

Beste Picolosenior.

Uw oproep gelezen,

(Als ik één van deze slideshow bestanden wil exporteren dan geeft dit ERROR #13352.)

is dit alleen maar bij 1 van de hoofdstukken, of bij meerdere.

Wacht op een reactie van U.

Mvg

Michael

 

picolosenior schreef op 11.01.2019 om 14:45 uur

Hallo Michael, Ik heb ze nu allemaal geprobeerd en er zijn 4 van de 9 die de ERROR geven. Bij toeval gaven de eerste drie de foutboodschap en dan ben ik gestopt.

mvg, Picolosenior

 

mi-bo schreef op 11.01.2019 om 15:24 uur

@picolosenior

Beste Picolosenior.

Dank voor Feedback. dit betekend dat U 9 projecten heeft gemaakt opgeslagen als MPH.

daarna allemaal achter elkaar op de tijdlijn heeft gezet.( via Ctrl+C & Ctrl + V )

Nu wilt U vanuit de tijdlijn en slideshow tussen alles uithalen en exporteren.

ook via deze weg gedaan, rechts boven op exporteren geklikt.

Is dit goed begrepen.

Mvg

Michael

wijziging. i.v.m. meer info

picolosenior schreef op 11.01.2019 om 15:46 uur

Neen , 1 project MPH dat 9 slideshows bevat.

elk van deze slideshows moet kunnen ge-exporteerd worden en opgeslagen worden als .MVM bestand.

mvg, Picolosenior

mi-bo schreef op 11.01.2019 om 15:58 uur

@picolosenior

Beste Picolosenior,

waarom een MVM bestand,

en geen Mpeg4.

heeft U dat al geprobeert.

Mpeg 4 kan ook gewoon geplaatst worden op You - Tube en in MAGIX Online World

Mvg

Michael

picolosenior schreef op 11.01.2019 om 16:08 uur

Met het exporteren van de slideshow blijft de volledige opmaak bestaan als die nadien ge-importeerd wordt in een ander project en kan dan nog aangepast worden . Met een filmbestand kan dat niet meer.

mvg, Picolosenior

mi-bo schreef op 11.01.2019 om 16:23 uur

@picolosenior

Beste Picolosenior,

Ik heb ook een project geëxporteerd als MVM en daarna weer op de tijdlijn gezet en komt dit probleem naar voren.

ik weet niet of het de bedoeling is om een MVM bestand wat geexporteerd is weer moet( kan ) importeren.

Ik ga uitzoeken of het in oudere versie's van MAGIX Photostory Deluxe ook dit probleem is.

Maar waarom sla U uw projecten niet op via bestand opslaan als, dan wordt er een MPH van gemaakt en en als dit weer op de tijdlijn wordt gezet is het een copy van wat opgeslagen is.

Mvg

Michael

picolosenior schreef op 11.01.2019 om 16:55 uur

Ik vind dit wel handig MVM bestanden te kunnen in- en exporteren. Heb daar in de oudere versies nooit problemen mee gehad. Als we nu te weten komen wat Error #13352 betekent worden we misschien iets wijzer ?

Ik denk dat je op het verkeerde spoor zit. Niet een project omvormen tot een .MVM bestand. Zie mijn afbeelding. In het project zie je enkele Tabs . Elk van deze Tab is een slideshow. klik met de rechtermuisknop op een tab dan krijg je het pull down menu .

mvg, Picolosenior

mi-bo schreef op 11.01.2019 om 17:44 uur

@picolosenior

Beste Picolosenior.

net enkele projecten gemaakt en met MAGIX PhotoStory Deluxe 2016 een MVM van gemaakt en kon laten wel weer op de tijdlijn worden gezet.( zonder problemen ).

Of een programmeur fout in MFS 2019 of bewust gedaan.

Wat betreft pull down menu had ik begrepen, maar een MVM bestand is ook al via een mixdown een geheel gemaakt, en via opslaan als dan wordt er een MPH van gemaakt en staat alles weer los beeld , muziek, tekst, voice-over ( als ik een Mpeg2 - 4 project maak sla ik altijd in die zelfde map ook het MPH project op ).

Mvg

Michael

Bol schreef op 11.01.2019 om 18:41 uur

Hallo Picolosenior,

Wat precies de Error #13352 inhoud, daar heb ik geen direct antwoord op. Het schijnt wel meer voor te komen. Zie: https://www.magix.info/de/forum/fehlermeldung-beim-export-der-photostory--1218273/

Persoonlijk ben ik het er mee eens, om dit probleem voor te leggen aan Magix Support.

Succes,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 11.01.2019 om 19:33 uur

Zie ook: https://www.magix.info/de/forum/sicherheitskopie-auf-dvd--1211231/

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 12.01.2019 om 14:49 uur

@picolosenior

Beste Picolosenior.

Nergens gelezen zoals Bol omschrijft, dat U het probleem gaat voorleggen bij MAGIX support,nu er op de Duitse site hier al genoeg over is omschreven is misschien een optie even rustig afwachten tot er weer een download update komt.

Mvg

Michael

picolosenior schreef op 12.01.2019 om 15:06 uur

Ja , heb het probleem naar Magix support gestuurd. Kan geen kwaad dat er van Vlaamse zijde ook een beetje druk komt.

mvg, Picolosenior

mi-bo schreef op 12.01.2019 om 15:10 uur

@picolosenior

Beste Picolosenior.

Dank voor Uw Feedback dan is het in ieder geval bekend dat U het heeft gemeld bij MAGIX support.

Mvg

Michael