Slideshow exporteren naar WMV bestand

Wil-Wevers schreef op 08.01.2022 om 11:44 uur

Tot voor kort kreeg ik na exporteren altijd een WMV bestand en nu krijg ik plotseling een VOB bestand, ik kan dit niet overzetten naar een WMV bestand. Ik wil een filmpje naar mijn telefoon sturen om het te delen op whattsapp en dat lukt niet met een VOB bestand. Wie kan mij helpen en tips geven, zodat mijn Magix programma Video de luxe 2013 weer WMV bestanden maakt ipv VOB bestanden. Alvast hartelijk

Reacties

mi-bo schreef op 08.01.2022 om 12:34 uur

@Wil-Wevers

Beste Wil.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum

De VOB bestanden komen vermoedelijk van een DVD, met handbrake.fr (een gratis programma) is het mogelijk om Uw VOB bestanden over te zetten naar WMV

Sc6

Blijf gezond en een Covid-19( Omikron, Flurona) vrij 2022

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 08.01.2022 om 14:13 uur

@Wil-Wevers

Hallo Wil,

.....Tot voor kort kreeg ik na exporteren altijd een WMV bestand en nu krijg ik plotseling een VOB bestand.....

VOB bestanden krijgt u alleen, als u een filmproject op een DVD brand. Ik heb het vermoeden, dat u niet op de juiste manier exporteert. Zo maakt u een WMV bestand aan. Ga naar: Bestand / Film exporteren / Windows Media export (Ctrl+Alt+V)

Of

  • Klik rechtsboven op Exporteren
  • Klik op: Als videobestand uitvoeren
  • Kies de kwaliteit en het formaat. (Windows Media Video)
  • klik op video opslaan.

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 08.01.2022, 14:14, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-