Slideshow als Powerpoint presentatie.

Philips schreef op 22.06.2016 om 10:52 uur

Hoe kan ik 15 slideshows van 1 dia  zo op een dvd zetten dat ik alleen maar op play moet drukken om de volgende dia (slideshow) te tonen. Zoals het klikken met de muis bij een powerpoint presentatie.Nu gebruik ik de stop/play toets van mijn dvd speler, maar dat loopt nog al eens fout (te laat op stop gedrukt, of te lang gewacht)

Reacties

mi-bo schreef op 22.06.2016 om 11:09 uur

Hallo Phillips,

welke versie van Fotostory gebruikt u

gr Michael

Philips schreef op 22.06.2016 om 11:24 uur

Dag Michael .

Ik gebruik Fotostory 2015 deluxe.

mi-bo schreef op 22.06.2016 om 11:37 uur

Hallo Phillips,
als er 15 slideshows zijn gemaakt en allemaal apart opgeslagen, dat is te zien in het brandprogramma links boven optie preview bewerken, klik bewerken open en hier staan de 15 slideshows, die zijn ook via de afstandsbediening van de dvd speler te benaderen, ook met de afstandsbediening van MAGIX fotostory 2015 als er op preview wordt geklikt, dit is een volledig programma, een optie is bij een groot warenhuis een losse afstandsbediening te kopen, die speciaal voor power point is bedoeld en werkt ook bij MAGIX.gr
Michael

Philips schreef op 22.06.2016 om 11:46 uur

Dag Michael,

Ik ga het eens bestuderen. Hartelijk dank voor je heel snelle response.

Mvg

Philips schreef op 29.06.2016 om 11:10 uur

Dag Michael,

Helaas liukt het me niet om te krijgen wat uik wil. Misschien is het ook niet mogelijk.

Ik heb een afstandsbediening voor Powerpoint, die prima in een PC werkt, maar op een TV scherm niets doet.  Kun je mij misschien een type / merk noemen van de afstandsbediening zoals je die hebt aangegeven?

Vr.Gr.Philips

mi-bo schreef op 29.06.2016 om 12:58 uur

Hallo Phillips.
tot volgende week zit ik in Spanje en heb dit apparaat niet mee genomen,
maar het is gekocht bij Office Centre, en het zijn 2 onderdelen.
gr
Michael