slecht beeld met magix usb grabber

karelspang schreef op 27.03.2016 om 22:56 uur

op tv heb ik goed beeld maar via de usb grabber slecht schokkerig beeld op de pc  ik heb de set gekocht met red u video versie 7 van magix ik heb windows 10    64 ik heb ook nog magix video  deluxe plus 2016 maar bij allebij zeer slecht beeld vind het wel jammer kost me veel geld maar kan er in principe niks mee magix hebben jullie hier oplossing voor mvg karel

Reacties

mi-bo schreef op 28.03.2016 om 11:51 uur

Hallo Karel,
versie RUV 7 en 8 werken goed onder Win 10.
Als er ook gewerkt wordt met MAGIX vdl 2016 plus, waarom dat programma niet zijn werk laten doen,
RUV 7 is geinstalleerd ook de usb grabber ( 2 mogelijkheden 32 of 64 bits) start MAGIX vdl 2016 plus op sluit de videorecorder of analoge camera via usb grabber aan op de Pc, onder preview scherm rode knop programma open klikken en dan analoog aan klikken, bij ingang aangeven of het VHS of S- VHS moet zijn, bij configuratie dvd kwaliteit aanvinken 720:576 verder alles zo laten staan als het is, niet meer dan 10 minuten in een keer opnemen en niet meer dan 60-70 minuten op een dvd zetten, wordt het op een externe Usb gezet heeft dit geen probleem met de lengte. wat betreft kwaliteit eerst even een proef dvd branden en het resultaat moet goed zijn
gr
Michael