Reacties

mi-bo schreef op 29.03.2022 om 17:05 uur

@Bvdweerd

Beste Bvd Weerd

Daar U schrijft VDL 2022 opnieuw te hebben geinstalleerd, heeft U al gekeken, via hulp na online actualiseren, dan via hulp extra inhoud installeren of daar wat aan te vinken mogelijk is, wat nog geinstalleerd zou kunnen worden

en anders via

https://support.microsoft.com/nl-nl/help/17588/fix-problems-that-block-programs-from-being-installed-or-removed

alles wat met MAGIX vdl 2022 te maken heeft verwijderen , Pc afsluiten, opstarten en MVDL2022 weer geheel opnieuw installeren

Sc6

Vriendelijke groet

Michael( FM )

Bol schreef op 29.03.2022 om 22:52 uur

Hallo @Bvdweerd,

Lees nog een uw eigen topic door: https://www.magix.info/nl/forum/effecten--1294308/

Met vriendelijke groet,

Rob (Forum Moderator)

 

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bvdweerd schreef op 30.03.2022 om 10:14 uur

Klopt Rob dat probleem in Effecten is opgelost. Hoem weet ik niet, ik denk na het opneiuw weer installeren.

Hierdoor ben ik in Sjablonen een aantal opties kwijt.

ik heb de link van Michael opgevolgd, maar nu ben ik heel VDL kwijt. Dus nu maaar weer opnieuw VDL installeren. Mijn update service is inmiddels verlopen, gelukkkig heb ik de updates bewaard uit de dir Temp, zodat ik wel de laatste VDL weer heb.

Dit vind ik echt een probleem van Magix. Is je update termijn verlopen en je gaat opnieuw de installatie bestanden ophalen, dan installleer je de versie van een jaar geleden en krijg je geen upodates meer.

 

Bol schreef op 30.03.2022 om 11:11 uur

Hallo @Bvdweerd,

Het klopt, dat u met de Probleem oplosser van Microsoft alles kan verwijderen van het Video Deluxe programma. Nu kunt u alles weer opnieuw installeren. Echter, als de updateservice datum is verlopen, dan kunt alleen de basisversie installeren.


zie ook: De updateservice van Magix

U schrijft: "ik heb de updates bewaard uit de dir Temp."

Persoonlijk ik u het niet kunnen zeggen of het bij herinstallatie incl. de updates vanuit de Temp map ook alles goed gaat.

Met vriendelijke groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bvdweerd schreef op 30.03.2022 om 11:23 uur

Ja Rob ik bewaar elke update na het downloaden en voor installatie, want daarna is het update bestand verdwenen. Ik Heb VDL opnieuw geinstalleerd versie 85. daarna het bestand Vdlx2022_Premium_Update_21.0.1.119.exe uit laten voeren en het is weer up to date.

alleen zijn de sjablonen nog steeds niet compleet. ik heb ook XPR13 en ga kijken of ik deze kan gebruiken.

Bvdweerd schreef op 30.03.2022 om 11:25 uur

Oh ja de updates komen in: User\AppData\Local\temp\Magix\

in de UPS file of in een ander bestand. kijk naar de datum om de exe te zoeken.

Bol schreef op 30.03.2022 om 11:45 uur

Hallo @Bvdweerd,

Bedankt voor uw terugkoppeling. Hebt u ook al eens de lokale store-inhoud gewist en opnieuw in laten lezen?

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-