site niet compleet na uploaden

Pijkman schreef op 09.11.2013 om 14:37 uur

Ik zit met een probleem na het uploaden.

Als ik naar een preview kijk, ziet alles er perfect uit

 

Maar na het uploaden, ziet mijn site er zo uit:

Er ontbreken afbeeldingen, en het uitklappen van mijn navigatiebalk werk ook niet meer.

Iemand een idee wat ik er aan kan doen?

met dank

Het gaat over web designer premium

Reacties

mauricecassiers schreef op 28.11.2013 om 15:45 uur

Ik heb identiek hetzelfde probleem met Web Designer 7. Site die al een jaar perfect werkt na kleine aanpassing ineens onbruikbaar. Getest met ander project: zelfde resultaat. Nergens verklaring te vinden. Geen ondersteuning van Magix (tenzij tegen betaling).

Pijkman schreef op 28.11.2013 om 16:20 uur

Dan kunnen ze het steken waar de zon niet schijnt. Ik heb al een nieuwe site gemaakt mer andere software.

evertgoldstrike schreef op 01.12.2013 om 14:55 uur

Ik heb ook dat probleem toevallig iemand van jullie DE oplosiing gevonden?! baal hier enorm van en ben al een week bezig....... beetje klote dit........

ruudh schreef op 02.12.2013 om 15:29 uur

Ik heb dezelfde ellende met zowel Designer 7 Premium als ook met 9 Premium. Heb nu met Filezilla de bestanden geupload (filezilla is een gratis FTP-programma) en tevens moest de site toevoegen aan de compatibiliteits weergave van Explorer. In Chrome gaat het nog niet helemaal goed.

Graag een antwoord, als iemand van Magix antwoord heeft gekregen voor dit probleem, want het is angstaanjagend stil vanaf de kant van Magix-support.