show te lang

dejavu schreef op 16.11.2015 om 23:17 uur

Goede dag

Ik heb een schow gemaakt in Foto's op CD &DVD 10 en gebruik Windos 7

De show geeft aan 2.74 GB 0h;58min.20sec

Wil ik heb branden geeft hij aan 98 minuten te zijn!! Dat past niet op de schijf van4.38GBIk meen me van een eerderen keer dat ik moest encoderen maar ik kan niet meer vinden hoe ik dat moet doen. Is dit uberhaupt de oplossing voor mijn probleem? Graag in duidelijke Jip/Janneke taal, ik ben niet te handig met de techniek.

Graag zou ik van u weten hoe ik eea kan oplossen.

Bij voorbaat hartelijk dank, 

Met vr. groet Elly van Ulft

 

Reacties

mi-bo schreef op 17.11.2015 om 12:08 uur

Hallo Elly
het project staat op de tijdlijn, ga naar branden, dan dvd branden, gaat een map open om aan te geven dat het hier op geslagen moet worden, dan ga je verder.
Optie dvd branden, en hier staat encoder instellingen klik dit open, en hier kan je de Mpeg encoder instellen door op bitrate aanpassen te klikken.
Maar het is vreemd dat als het 58 minuten is nu in eens 98 minuten is, kijk eens links op de grijze balk waar het project instaat daar zie je slideshow staan klik dit eens open en kijk hoeveel thema's hierin staan, het kan best zijn dat het meerdere zijn, om dit te voorkomen kan je het beste de slideshow die op de tijdlijn staat via bestand  exporteren als Video als MAGIX video, dan wordt er een mixdown van gemaakt mpeg2 kijk even waar het wordt neer gezet of zet het in een aparte map. is dit klaar sleep het geheel een mxv bestand naar de tijdlijn en dan branden, en dan zal het niet meer dan die 58 minuten zijn
gr
Michael

mi-bo schreef op 18.11.2015 om 10:39 uur

Hallo Elly,
Ik zie dat je gisteren was ingelogd en het antwoord gelezen,
had je wat aan het Jip / Janneke taal
kan je nu wel verder
gr
Michael

dejavu schreef op 18.11.2015 om 14:23 uur

Hallo Michael, 

ja, dank je, de uitleg was duidelijk en in zoverre is het gelukt, echter, de muziek die ik eronder had gezet doet het niet op de gebrande dvd. De videos in de show laten wel hun oorspronkelijke geluid horen. Klik ik weer net op de show, hoor ik daar wel de muziek. Wat ik verkeerd heb gedaan weet ik niet, mogelijk weet je een oplossing? Dan brandt ik graag opnieuw.

Gr. Elly

mi-bo schreef op 19.11.2015 om 10:10 uur

Hallo Elly,
stond de muziek al op de Pc of kwam het van een dvd of usb stick, want het moet namelijk wel geïmporteerd zijn anders kan het programma het nergens vinden als het verwijderd is.
(voorbeeld: als je een stukje muziek extern heb zal het zolang de dvd of usb stick in de Pc aanwezig is  en het programma niet is afgesloten het doen, sluit je de dvd af en start hem daarna weer op ( en de dvd met muziek of usb stick is verwijderd zal  ook de muziek niet meer aanwezig zijn want het is nergens te vinden )
gr
Michael

dejavu schreef op 19.11.2015 om 18:45 uur

Hallo Michael,  het is zo logisch dat ik bijna denk dat mijn burn-out nog niet helemaal over is.Ik snap niet dat ik dat vergeten ben. Dat moet haast wel want nu staat het perfect op de DVD. Mag ik je hartelijk danken voor je geduld en support? Dus bij deze, een soort warme douche, hoewel het buiten guur en koud is hier.

Ik heb het genoteerd zodat ik die fout niet weer maak.

Hartelijke groet 

Elly.

mi-bo schreef op 20.11.2015 om 10:29 uur

hallo Elly,

fijn om te horen dat het allemaal is gelukt ,

 veel plezier met je mooie hobby

gr

Michael