Reacties

Bol schreef op 18.04.2020 om 14:38 uur

Hallo @mgm-vantol,

Welkom op het Magix Forum voor en door gebruikers.

Geen nood,

  1. ga naar: https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/ (inloggen verplicht).
  2. ga naar: mijn account / mijn producten
  3. zoek Red U Video
  4. hier ziet u het serienummer vermeld.

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 18.04.2020, 15:19, in totaal 4 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 18.04.2020 om 14:45 uur

@mgm-vantol

Beste mgm-vantol.

Als U zich nooit heeft geregistreerd met het verkregen serienummer is dit een groot probleem gezien het pakket naar U toe is gestuurd met een serienummer die U alleen krijgt te zien.

Met vriendelijke groet,

Michael

mgm-vantol schreef op 18.04.2020 om 15:16 uur

Dat is dan dikke pech. Opnieuw aanschaffen dan maar. Dank.

Bol schreef op 18.04.2020 om 15:18 uur

Hallo @mgm-vantol

Helaas, had ik uw vraag niet goed gelezen, maar als u RUV nog nooit geïnstalleerd hebt gehad, zou ik u adviseren om contact op te nemen met Magix Support https://support2.magix.com/customer/nl en daar uw probleem voorleggen.

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 18.04.2020 om 15:28 uur

Nog even een aanvulling op bovenstaand antwoord.

Als u contact opneemt met Magix Support, vermeldt dan het uw bestelnummer xxxxxxxxxxxxxxxxxMXC Magix. Dit staat vermeld in de aankoopmail en op uw bankafschrift.

Groet,

Rob

 

Laatst gewijzigd door Bol op 18.04.2020, 15:37, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mgm-vantol schreef op 18.04.2020 om 15:40 uur

Top dat moet ik kunnen vinden als het lang geleden. Ben toen te haastig begonnen, en haast en spoed.... Dank

Bol schreef op 18.04.2020 om 15:55 uur

@mgm-vantol,

Via mijn ING bank App kan ik wel tot 7 jaar terugzoeken. Als u uw aankoopmailtje nog hebt, staat volgens mij ook hierin het serienummer vermeldt.

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 18.04.2020 om 16:01 uur

@mgm-vantol

Beste MGM-VANTOL.

MAGIX RUV wordt verkocht als gesloten verzegeld pakket en de serienummer zit in de doos alleen als het wordt geregistreerd is het nummer bij MAGIX Support via Uw geregistreerde email adres terug te vinden..

Sc6.

Met vriendelijke groet,

Michael

Bol schreef op 18.04.2020 om 16:07 uur

Hallo @mgm-vantol,

Ik zou zeggen, volg mijn advies op. Niet geschoten is altijd mis en wat hebt u te verliezen.

Hierbij sluit ik deze discussie.

Ik verneem wel van u of het gelukt is.

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-