Reacties

Bol schreef op 01.08.2021 om 18:31 uur

@fjroos

Hallo F.J. Roos,

Hiervandaan kan ik niet zien, met welke Video Pro X versie u werkt. Als dit Video Pro X13 versie 19.0.1.107 is, staat alles bij de programma-instellingen wel goed ingesteld?

U kunt ook, met het activeren van het bliksemschichtje uw project de weergave ook vloeiend maken.

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 01.08.2021, 18:32, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

fjroos schreef op 01.08.2021 om 21:19 uur

Dankjewel, ik heb Pro X 13.

mi-bo schreef op 01.08.2021 om 21:24 uur

@fjroos

Beste F.J.Roos.

Heeft U al gekeken of dit probleem ook met een andere opname is .

Dan zou ook een optie kunnen zijn, bestand,instellingen, instellingen terug zetten naar standaard waarde.

Heeft U bij begin wat wil ik doen,de juiste instellingen ingevoerd.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 01.08.2021 om 22:46 uur

@fjroos

Hallo F.J. Roos,

Als uw probleem nog niet opgelost, kunt dan aangeven wat voor PC configuratie u hebt.

  • welke type Intel I7 processor
  • welke type Videokaart

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

fjroos schreef op 02.08.2021 om 20:56 uur

T.a.v. mi-bo en Bol,

Het probleem is opgelost. De scenes van de opnamen op mijn camera zijn gewoon vloeiend. Maar dan heb je geen film, want m.b.v. Magix maak je er een film van.

Ik heb van het bliksem symbooltje aan het begin van de tijdlijn gebruik gemaakt en ik heb de film geëxporteerd naar MP4.

Wat uiteindelijk geholpen heeft weet ik niet maar het probleem is opgelost.

Bedankt voor jullie bijdragen. Met vriendelijke groet, Frans Roos

Bol schreef op 02.08.2021 om 22:45 uur

@fjroos

Hallo Frans,

Het doet mij deugd om te lezen, dat uw probleem is opgelost door het bliksemsymbooltje te gebruiken aan het begin van de tijdlijn. Hierdoor voert u namelijk een Preview-rendering uit. u kunt e.a. nalezen, nadat u Pro X13 hebt opgestart en op "F1" te drukken. Geef nu de zoekopdracht: Preview-rendering in.

Succes met het maken van uw films.

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 02.08.2021, 22:46, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-