Ik heb opnamen gemaakt van zandsculpturen in de tuin van kasteel Warmelo.
Nadat ik de opnamen op de tijdlijn had gezet, bemerkte ik dat ze schokkerig lopen, terwijl ik een snelle laptop heb met i7 processor en 16 GB ram geheugen.
Hiervandaan kan ik niet zien, met welke Video Pro X versie u werkt. Als dit Video Pro X13 versie 19.0.1.107 is, staat alles bij de programma-instellingen wel goed ingesteld?
U kunt ook, met het activeren van het bliksemschichtje uw project de weergave ook vloeiend maken.
Het probleem is opgelost. De scenes van de opnamen op mijn camera zijn gewoon vloeiend. Maar dan heb je geen film, want m.b.v. Magix maak je er een film van.
Ik heb van het bliksem symbooltje aan het begin van de tijdlijn gebruik gemaakt en ik heb de film geëxporteerd naar MP4.
Wat uiteindelijk geholpen heeft weet ik niet maar het probleem is opgelost.
Bedankt voor jullie bijdragen. Met vriendelijke groet, Frans Roos
Het doet mij deugd om te lezen, dat uw probleem is opgelost door het bliksemsymbooltje te gebruiken aan het begin van de tijdlijn. Hierdoor voert u namelijk een Preview-rendering uit. u kunt e.a. nalezen, nadat u Pro X13 hebt opgestart en op "F1" te drukken. Geef nu de zoekopdracht: Preview-rendering in.