schermpje blijft zwart bij video easy HD

on6hn schreef op 01.07.2011 om 22:03 uur

Hallo .... ik heb video easy HD zeer goed kunnen gebruiken totdat ik een andere videokaart in mij pc gestoken heb (mijn vrouw had de connector van de videokaart stuk gemaakt door de pc te herzetten zonder de stekker eruit te trekken). Met die andere videokaart in mijn pc werkt alles op mijn pc zoals het hoort, ik kan filmpjes bekijken op youtube en andere sites alleen .... bij easy HD blijft het monitorschermpje zwart als ik op 'play' druk. Het programma werkt verder wel normaal, ik kan dus nog filmfragmenten aan elkaar plakken enz ... alleen is het lastig omdat ik eigenlijk niet meer kan zien wat ik doe. Ik heb het programma er al eens afgegooid  en opnieuw geinstalleerd maar dat hielp niet. Wat kan ik nog doen?

Dank bij voorbaat.

Reacties

mi-bo schreef op 03.07.2011 om 10:39 uur

Heeft U de drivers van de defecte videokaart ( ik neem aan dat dit grafische kaart moet zijn).
verwijderd, anders worden de drivers door Magix van de oude kaart gebruikt en werkt het niet met de nieuwe kaart.
U kunt wel projecten inladen in Easy, die u dan op de tijdlijn ziet staan,

Fijn dat het is gaan werken,

veel montage plezier.
gr

on6hn schreef op 03.07.2011 om 12:49 uur

 Hallo ..... hartelijk dank voor uw antwoord, het probleem is nu opgelost !  ik had geen nieuwe drivers geinstalleerd omdat ik er van uitging dat mijn pc toch normaal werkte ...... mijn pc-kennis is niet zo groot, vandaar.

Beste groeten .... Hugo