scenes door elkaar

nico schreef op 10.07.2011 om 13:14 uur

Als ik de film van mijn JVC everio GZ-MS120SE camcorder op mijn pc (besturingsprogramma windows XP) importeer met Magix Video Easy komen de scenes geheel door elkaar te staan.

Hoe is dit mogelijk en kan ik dit op een relatief simpele manier voorkomen/verhelpen.

Het is namelijk "monnikenwerk" om van een film van anderhalf uur alle scenes op de juiste volgorde te zetten.

 

 

als antwoord gekregen:

Misschien deze vraag al eerder beantwoord,
als U met u camera via fire-wire beelden importeert in Video easy, kunnen ze nooit door elkaar komen te staan, als u kleine stukjes van 10 minuten maakt en dan van plaats wil veranderen, kunt u de projecten over elkaar heen slepen naar de plaats waar u het zelf zou willen hebben.
succes met het mooie Magix product.

 

Maar we hebben geen fire-wire aansluiting op onze camera, wat dan.

gewoon via een usb aansluiting zou toch ook moeten werken???

Alvast bedankt maar weer.

           Nico

 

 

Reacties

magixagent schreef op 11.07.2011 om 12:04 uur

Misschien deze vraag al eerder beantwoord,
als U met u camera via fire-wire beelden importeert in Video easy, kunnen ze nooit door elkaar komen te staan, als u kleine stukjes van 10 minuten maakt en dan van plaats wil veranderen, kunt u de projecten over elkaar heen slepen naar de plaats waar u het zelf zou willen hebben.

ter aanvulling, hoe heeft u dan gefilmd na inzage bij google is Uw camera klaar voor USB, dan het volgende verhaal welke versie van Easy Video heeft u, is dit niet de AVCHD versie zal U ook geen ADHD kunnen inladen.

stuur een mail nar en wij sturen u een telnr om bij te praten,
succes met het mooie Magix product.