routesimulator

timjongkees schreef op 19.05.2012 om 12:19 uur

Om een route te simuleren op een landkaart vond ik na lang zoeken op internet het programma "Route Generator".

Erg veelbelovend, je kon zo een route op een kaart van Google Earth tekenen in de gewenste kleur, lijndikte, schrijfsnelheid, schitterend gewoon.

Zodra ik het in een project gebruikte ging dit bij het eerstvolgende laden van het project mis. Er was een deel van het project, een aantal minuten van het begin van het audiospoor, compleet verdwenen. Terugkrijgen lukte niet.

Inmiddels heb ik de zaak weer bijgewerkt, maar vraag me af of ik zelf iets fout heb gedaan of dat de oorzaak ligt in het gebruik van het routeprogramma.

Tim

Reacties

mi-bo schreef op 19.05.2012 om 15:53 uur

Fijn dat U een vraag op deze site zet.

Maar met welk Magix pakket werkt U, dan kunnen wij U verder helpen met advies.

gr

mi-bo

timjongkees schreef op 20.05.2012 om 14:11 uur

Het gebruikte programma is Video de Luxe 16 onder Windows 7.

mi-bo schreef op 21.05.2012 om 16:08 uur

In vdl 16 zit helaas geen reisanimator, ik ben bang dat U voor het programma dat U heeft gedownload een codex moet hebben die met Magix werkt. anders bij een bekende die wel een hogere versie van vdl heeft een reisanimatie laten maken dit via usb stick transporteren en in Uw pakket verwerken

gr

timjongkees schreef op 23.05.2012 om 09:52 uur

Ik heb de premium versie en die beschikt wel over een reisanimator, maar die is niet toereikend voor het gebied waar ik de film over monteer en werkt bovendien over rechte routes.

De film speelt zich af rond Antarctica en dat lukt mij niet met de "ingebouwde" routesimulator. De door mij beschreven gedownloade routegenerator werkt uitstekend in VDL 16, maar nogmaals, er was een deel van het geluidsspoor verdwenen en ik vraag me af of dat door dat programma komt.

Tim