Reacties

mi-bo schreef op 29.03.2022 om 16:43 uur

@golfie

Beste Golfie.

Op dit Forum kunnen wij weinig doen aan Uw teleurstelling.

Stuur een mailtje naar infoservice@magix.net en vertel daar Uw teleurstelling, daar kan men via een systeemcheck kijken waar Uw het probleem zit.

Vriendelijke groet

Michael

Bol schreef op 29.03.2022 om 22:48 uur

@golfie

Hallo Ploon,

Klopt het, dat uw vraag over hetzelfde probleem gaat als in https://www.magix.info/nl/forum/vastlopen-bij-renderen--1292391/. Als dat zo is, hebt u uw probleem reeds voorgelegd aan Magix Support?

Met vriendelijke groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

golfie schreef op 30.03.2022 om 08:55 uur

Rob ,

klopt .zo een ernstige fout moet toch snel op gereageerd worden .Je kunt toch niet elke keer geheel de film laten renderen om dat kleine stukje dat je wilt hebben . In vorige bijdrage zei ik al ,new blue x bijvoorbeeld loopt slecht in magix dan rendeer je dat en breng je het gerendeerd terug inde film .Dan stottert dat stukje niet meer. Een andere werkwijze werkt zeer vertragend. Dus vind ik dat ze “mij” gewoon inde steek laten . Ik onderken dat ik maar een klein persoon ben . En er zal meer te doen zijn , ben ik van overtuigd . Maar je hebt misschien toch ook een spoedeisende hulp. Gr ploon

 

 

mi-bo schreef op 30.03.2022 om 09:08 uur

@golfie

Beste Ploon.

Jammer te lezen uit Uw reactie dat het een MAGIX probleem is, het is best mogelijk dat de Pc(grafische(video)kaart, geheugen, cooling)het probleem is.

Vriendelijke groet

Michael (FM)

Bol schreef op 30.03.2022 om 13:31 uur

@golfie

Hallo Ploon,

Ik ga er vanuit, dat u Pro X13 geüpdatet hebt naar de versie 19.0.2.150 en dat uw videokaart up-to-date is. Ik heb uw probleem niet kunnen reproduceren. Bij mij werkt de preview-rendering en het exporteren ervan. Zie filmpje.

Met vriendelijke groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

golfie schreef op 30.03.2022 om 17:03 uur

hallo Rob ,

Onbegrijpelijk, ben zeer blij, het is gelukt . heb alles terug gezet en weer op nieuw ingesteld en zo te zien werkt het weer. Waarom direct na laatste update het niet gewerkt heeft is voor mij een raadsel. Heb daarvoor 2 nog al behoorlijke films gemaakt en het was ware lijdensweg. Uren aanbesteed en onder tijdsdruk natuurlijk .Heb nu filmpje gemaakt van 2 minuten en allerlei effecten er ingebracht met overgangen en wat denk je prachtig stabiel.

dank voor jullie hulp vr gr Ploon Ps: ticket bij magix ook afgemeld.

Bol schreef op 30.03.2022 om 18:06 uur

@golfie

Hallo Ploon,

Het doet mij deugd om te lezen en te vernemen, dat uw probleem is opgelost. Misschien hebt u hier ook nog wat aan. Dit is staat ten aanzien van Preview-Rendering in de handleiding van Video Pr X13 beschreven.

Met vriendelijke groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-