Reacties

mi-bo schreef op 03.07.2021 om 20:02 uur

@golfie

Beste Golfie.

U heeft in uw vorige gemaakte Topic kunnen lezen ,dat het beter is om terug te gaan naar versie 12,zeker om problemen te voorkomen.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 03.07.2021 om 20:59 uur

@golfie

Hallo Golfie,

....wanneer ik de rendering gebruik in Pro X13 gebeurt er heel weinig en lijkt wel of heel het programma vast komt te zitten....

Bedoelt u deze rendering?

Keep it Safe

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

golfie schreef op 03.07.2021 om 21:35 uur

Rob,

precies die rendering bedoel ik

Groet golfie

Bol schreef op 03.07.2021 om 21:55 uur

@golfie

Hallo Golfie,

Ik kan uw probleem (nog) niet reproduceren. Maar dit vond ik als antwoord van Magix Support op het Engelse forum. [klik hier]. Of dit ook werk voor Pro X13 dat kan ik u niet zeggen, want hier zitten nog steeds meerdere bugs in. Maar u zou kunnen uitproberen. Niet geschoten is altijd mis.

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 03.07.2021 om 22:00 uur

@golfie

Beste Golfie.

U heeft toch MVPX13 de oplossing gegeven hierboven omschreven is voor VEGAS.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 03.07.2021 om 22:13 uur

@golfie

Hallo Golfie,

Omdat er linksboven Magix Helper Center staat, was ik er vanuit gegaan, dat dit voor ook Video Pro X van toepassing zou kunnen zijn. Maar bij doorlezen, zag ik ook dat dit voor Vegas is. Maar u kunt natuurlijk altijd eens proberen door Pro X13 terug te zetten op de standaardwaarde. Ga naar: Bestand / instellingen / programma-instellingen..... en u zou ook nog eens video_pro_x.ini kunnen verwijderen. Deze wordt weer automatisch aangemaakt bij het opstarten van Pro X13.

Maar zoals ik al schreef, er zitten in Pro X13 nog steeds meerdere bugs, die opgelost moeten worden door Magix Duitsland.

Keep it Safe

Succes, Rob

Diverse keren gewijzigd i.v.m. correcties en aanvullingen

Laatst gewijzigd door Bol op 03.07.2021, 22:18, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 03.07.2021 om 22:43 uur

@golfie

Hallo Golfie,

De Preview-rendering starten werkt bij mijn de ene keer wel en de ander keer weer niet. Waarom, daar heb ik het antwoord (nog) niet op. Als ik VDL 2021 opstart met hetzelfde MVP project, dan heb ik geen enkel probleem om te renderen. Het zal wel een van de vele bugs zijn die nog in Pro X13 zit

Keep it safe

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 03.07.2021, 22:44, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 03.07.2021 om 23:44 uur

@golfie

Hallo Golfie,

Na wat zoekwerk ben ik er achter gekomen, waarom ik bij de ene keer wel kon renderen en de andere keer weer niet.

Als ik eerst het gedeelte dat ik wil renderen markeert met de blauwe markeerlijn en dan de sneltoetsen Ctrl+R gebruikt, kan ik wel het gemarkeerde gedeelte renderen.

De Preview rendering starten werkt niet geheel vlekkeloos. Zo werkt alleen als je op Gedeelte klikt, maar als je op Auto klikt dan gebeurd er helemaal niets.

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 03.07.2021, 23:47, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-