reisroute in foto's op Cd en DvD 9

anna-dewilde schreef op 09.07.2012 om 16:51 uur

Ik werk met W7 en Magix Foto's op Cd en DVD 9,  ik werk al lang met dat programma maar nu wil ik voor de eerste keer de reisroute proberen,  het programma gaat open maar blijft zoeken naar de kaarten, ik kan er niet in werken, ik ben geregistreerd, en mijn virusscanner staat uit zoals in vorige antwoorden gevraagd, maar niets helpt het werkt niet. Juist geprobeerd bij Videodeluxe 16 premium en ook daar werkt het niet.

Groetjes

Anna1945

Ik begrijp er niets van, ik heb 3 pc's op de ene  met W7 staat Magix foto's op CD en DVD 9 en Magix video deluxe 16 premium, op de 2e (dualboot) ook met W7 staat Magix Video deluxe MX premium, en op de 3e (laptop) met Vista staat ook Magix foto's op CD en DVD9 en Video deluxe MX premium, op geen enkele pc  werkt de reisroute, ze blijven allemaal zoeken naar de kaarten, 5 minuten, 10 minuten!!! er gebeurt niets het rondje voor de kaarten te zoeken blijft draaien.

Groetjes

Anna

Hallo even een toelichting, ik ben gaan zoeken op de website van Magix en heb bij de FAQ de uitleg gevonden, het probleem ligt inderdaad bij de server, ik heb via een link een bestand kunnen downloaden en daarmee was het probleem bij Videodeluxe MX opgelost, voor video deluxe16 en foto's op CD en DVD lukt het nog niet, hopelijk brengen ze dat ook in orde, iedereen koopt toch niet een nieuw programma telkens er een nieuwe versie uitkomt, ik zou toch graag met Foto's op CD blijven werken.

Groetjes

Anna1945

Reacties

Polders schreef op 09.07.2012 om 17:19 uur

Besta Anna, misschien een overbodige opmerking, maar internet moet 'aanstaan'  voor reisroute.

Veel succes

PS: Kijk ook eens naar eerdere berichten met suggesties van MiBo van 6-7.

anna-dewilde schreef op 09.07.2012 om 23:36 uur

Bedankt Polders maar internet staat altijd aan, dat kan zeker het probleem niet zijn.

Groetjes

Anna1945

Baskakie schreef op 10.07.2012 om 10:49 uur

Vanwege een technisch probleem met een server schijnt het bij sommige versies niet goed meer te werken.

Je kunt nog wel iets voor elkaar krijgen door op het moment dat er "Kaart wordt geladen" getoond wordt, toch links een plaatsnaam in te tikken en dan Enter. Dan krijg je toch een lijst met plaatsen en daar kies je er dan eentje van uit, en dan wordt de kaart geladen, en kun je in en uitzoomen. De animatie is geloof ik op die manier overigens nog steeds niet mogelijk....

anna-dewilde schreef op 10.07.2012 om 10:53 uur

Bedankt Baskaki, dat had ik ook al gedaan maar dan heb ik enkel de kaart en kan ik geen animatie maken, ik wacht wel af, als het probleem bij de server ligt dan zal het (hopelijk) wel in orde komen.

Bedankt en groetjes

Anna

hansvdzee schreef op 12.07.2012 om 11:32 uur

Klinkt goed, maar het zou zo leuk zijn als je die link ook met de andere gebruikers zou willen delen

anna-dewilde schreef op 12.07.2012 om 11:37 uur

Hallo hansvdzee, u vraagt wij draaien, het werkt (voorlopig??) enkel bij Magix videodeluxe MX

http://download.magix.net/support2/mx_geomodul_fix.exe

Groetjes

Anna

toos schreef op 27.10.2012 om 19:12 uur

jammer genoeg heb ik dus het zelfde probleem  kaarten worden niet geladen .jammer het leek zo een leuk programma