Ik werk met W7 en Magix Foto's op Cd en DVD 9, ik werk al lang met dat programma maar nu wil ik voor de eerste keer de reisroute proberen, het programma gaat open maar blijft zoeken naar de kaarten, ik kan er niet in werken, ik ben geregistreerd, en mijn virusscanner staat uit zoals in vorige antwoorden gevraagd, maar niets helpt het werkt niet. Juist geprobeerd bij Videodeluxe 16 premium en ook daar werkt het niet.
Groetjes
Anna1945
Ik begrijp er niets van, ik heb 3 pc's op de ene met W7 staat Magix foto's op CD en DVD 9 en Magix video deluxe 16 premium, op de 2e (dualboot) ook met W7 staat Magix Video deluxe MX premium, en op de 3e (laptop) met Vista staat ook Magix foto's op CD en DVD9 en Video deluxe MX premium, op geen enkele pc werkt de reisroute, ze blijven allemaal zoeken naar de kaarten, 5 minuten, 10 minuten!!! er gebeurt niets het rondje voor de kaarten te zoeken blijft draaien.
Groetjes
Anna
Hallo even een toelichting, ik ben gaan zoeken op de website van Magix en heb bij de FAQ de uitleg gevonden, het probleem ligt inderdaad bij de server, ik heb via een link een bestand kunnen downloaden en daarmee was het probleem bij Videodeluxe MX opgelost, voor video deluxe16 en foto's op CD en DVD lukt het nog niet, hopelijk brengen ze dat ook in orde, iedereen koopt toch niet een nieuw programma telkens er een nieuwe versie uitkomt, ik zou toch graag met Foto's op CD blijven werken.
Groetjes
Anna1945