Registratie problemen

Pejeka schreef op 27.07.2021 om 15:19 uur

Ik gebruik een laptop en een desktop waarop allebei de laatste versie van Windows 10 is geïnstalleerd.

Ik bezit AML 2016 en heb dit voor mijn Laptop en Desktop geregistreerd bij Magix. Dit is ook terug te vinden in mijn producten. De gegevens die hierin staan kloppen. Toch lukt het mij niet op beide apparaten tegelijk AML2016 te gebruiken. Wel op de Laptop, maar bij de Desktop krijg ik als ik wil opstarten de melding dat het maximum aantal apparaten al in gebruik is en dus een apparaat moet de-installeren. Hoe kan ik dit oplossen?

Reacties

Bol schreef op 27.07.2021 om 15:38 uur

@Pejeka

Hallo Pejaka,

Welkom op het forum voor en door Magix Gebruikers.

Persoonlijk, ben ik niet in het bezit van Magix Audio & Music lab 2016. Voor zover ik het weet hebben de meeste Magix programma's 2 licenties. Kijk eens bij mijn producten of u daar een licentie kan deactiveren (uncheck), zodat u deze weer kan activeren op uw Desktop.

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 27.07.2021, 15:39, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 27.07.2021 om 15:45 uur

@Pejeka

Beste Pejeka,

Welkom op MAGIX Multimedia Forum,

Ga naar

https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/

inloggen ben geen robot, mijn producten zoek daar Magix audio & Music.lab 2016 op, meer details weergeven, hier zal ook een machine staan die U niet meer gebruikt, ga naar uncheck, en kan dan op de machine waar U problemen mee heeft om te registreren worden geactiveerd.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m veranderen Cleaning naar Music