Registratie Magix na crash computer

andrerotgans schreef op 01.03.2010 om 19:00 uur
Beste forumleden,

Wellicht een stomme vraag, maar ik stel hem toch :
Veel van onze gebruikers werken met Magix Samplitude Music Studio. Voorheen hadden ze allemaal een cd, dus bij het crashen van hun laptop konden ze het zelf weer installeren.
Vanaf de huidige versies worden er serials gekoppeld aan gebruikers. Hoe gaat Magix om met het herinstalleren na een crash van bijvoorbeeld het OS of de harde schijf ? Kun je dan met hetzelfde serial weer installeren ? Het lijkt me dat deze gekoppeld zijn en dus al in gebruik zijn, waardoor het niet lukt. Maar om nu een nieuwe versie te kopen alleen omdat je laptop kapot gaat, dat is ook weer zoiets.

Iemand dit al eens in de praktijk aan de hand gehad ?

Vriendelijke groet,

Andre Rotgans
NOS Radio

Reacties

patrick0 schreef op 01.03.2010 om 23:40 uur
Hoi,

Ik heb de extreme webdesigner gedownload van magix je kan dan kiezen als je hem download om eerst op te slaan i.pv gelijk uit te voeren.
Ik heb hem dus eerst opgeslagen daarna gekozen voor map openen en vervolgens met nero op een cd-tje gebrand productcode krijg je per e-mail die met een cd-marker gelijk ook op de cd geschreven en wala daar is mijn kopie.
ik heb het programmaatje vervolgens eerst op de desktop geinstaleerd en geregistreerd met de e-mail en de code.
Vervolgens op de laptop zelfde e-mail gebruikt en de zelfde code met registreren en gewoon geactiveerd.Dus dat werkt ook als je computer gecrast is of als je hem op meerdere computers gebruikt.

Als je het nog steeds wantrouwt zou ik als ik jou was bellen met magix en de vraag gewoon aan hun stellen.

ik hoop dat je er wat aan had.

groeten

PePe schreef op 04.03.2010 om 00:56 uur
Beste Andre,

Ieder programma van magix kan 3 keer geinstalleerd worden, dus geen probleem na een crash
Erik-EBZ schreef op 08.10.2010 om 19:35 uur

Als je elk programma ( maximaal ) 3x kunt installeren, dan is dat ook een optie om een pakket ( bijvoorbeeld omdat je zelf een nieuwere versie hebt) aan een ander te geven.... ?