Red Uw Video's V9 loopt steeds vast

Ad-Luijsterburg schreef op 01.12.2020 om 15:39 uur

Heb RUV 9 geïnstalleerd op W10. Soms start de weergave en soms niet. Als eenmaal de video loopt en ik wil de opname starten loopt het programma vast. Kan het dan alleen stoppen met Taakbeheer. Bij wijzigen van instellingen reageert het programma ook heel traag. Ik voldoe verder aan alle voorwaarden waaraan mijn systeem moet voldoen.

Reacties

mi-bo schreef op 01.12.2020 om 15:44 uur

@Ad-Luijsterburg

Beste Ad,

Welkom op MAGIX Multimedia Forum,

Dit is de juiste manier van installeren

https://www.magix.info/nl/tutorials/hoe-installeer-ik-ruv-9--1179849/

Sc6

M.vr.gr

Michael / Forum Moderator

Ad-Luijsterburg schreef op 04.12.2020 om 15:32 uur

Hallo mi-bo,

Ik heb het programma nu volledig geïnstalleerd volgens de door jou aangegeven link.

Echter het programma blijft vastlopen. Als ik de videorecorder start zie ik wel beeld en er zit ook geluid bij. Op het moment dat ik de video wil gaan opnemen stopt het beeld. programma loopt verder met overdracht loopt. Op het moment dat ik overdracht beëindigen aanklik loopt het programma vast.

Gr. Ad

mi-bo schreef op 04.12.2020 om 15:58 uur

@Ad-Luijsterburg

Beste Ad,

Wat bedoelt U precies "Op het moment dat ik overdracht beëindigen aanklik loopt het programma vast."

Als U op beëindigen klikt dan wordt de opname gestopt,

en moet dit na even bereken dit zichtbaar zijn dan wordt de eerste opname op de tijdlijn gezet.

klikt U op opname wordt videobewerking starten mogelijk, en wordt het geheel op de tijdlijn gezet.

Hier een kleine compilatie

http://www.mi-bo.magix.net/album/alle-albums/!/oa/7510003/

Is dit bij U niet mogelijk

M.vr.gr

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m. kleine Promo

Ad-Luijsterburg schreef op 04.12.2020 om 16:29 uur

Hallo Michael,

In jouw compilatie bij 44 sec doe ik het zelfde , echter op dat moment stopt de weergave en wordt het weergavescherm zwart. ik krijg wel het scherm overdracht loopt echter met een zwart weergavescherm, de opnametijd loopt door en de audio doet ook niets. Dan klik ik de video overdracht beëindigen knop en op dat moment hangt het programma en moet ik het beëindigen met taakbeheer. Ik heb er een filmpje van gemaakt maar kan het niet toevoegen.

Gr. Ad

mi-bo schreef op 04.12.2020 om 16:53 uur

@Ad-Luijsterburg

Beste Ad,

als U er MP4 van maakt kunt U door op rondje te klikken wat is opgeslagen hier importeren.

Sc6

Michael

Ad-Luijsterburg schreef op 05.12.2020 om 10:35 uur

Hallo Michael,

Bij deze mijn filmpje

Gr. Ad

mi-bo schreef op 05.12.2020 om 11:08 uur

@Ad-Luijsterburg

Beste AD.

Dit betekent dat het niet wordt opgenomen, als U de usb omzetter in de usb poort van de Pc druk hoort U dan wel een windows melodie.

M.vr.gr

Michael

Ad-Luijsterburg schreef op 05.12.2020 om 11:11 uur

Hallo Michael,

Ja een viertonig melodietje

Gr. Ad

mi-bo schreef op 05.12.2020 om 11:24 uur

@Ad-Luijsterburg

Beste AD.

Dit betekend dat de Pc de usb omzetter van MAGIX erkend.

Maar er is geen overdracht.

Ook al een andere Usb poort gebruikt , als dit geen resultaat heeft.

Kan ik U helaas niet vertellen hoe dat het beste kan worden opgelost .

Daar de laatste weken erg veel klachten op het Forum komen over MAGIX RUV 9,kunt U het beste dit aan MAGIX Support melden door het maken van een ticket.

M.vr.gr

Michael

Ad-Luijsterburg schreef op 05.12.2020 om 11:37 uur

Hallo Michael,

Net een andere usb poort gebruikt, werkt ook niet.

Voor zover bedankt. Jammer dat het niet is opgelost. Zal het probleem aan Magix Support melden.

Met vr. gr Ad

mi-bo schreef op 05.12.2020 om 11:44 uur

@Ad-Luijsterburg

Beste Ad,

dit is de snelste manier voor een ticket aan te maken

"een optie ga naar

,https://www.magix.info/nl/support/interview/?tid=14

dan 

optie Video Easy/ Red Uw Video's

verder zoeken naar oplossing, dan door scrollen naar beneden

dan  vul hier alles in en dan op verder klikken, zo wordt het verhaal van U naar MAGIX Support gestuurd, Dan krijgt U een ticketnr toegestuurd, het antwoord kan wel een paar dagen duren, en wilt U na een bericht reageren, altijd de ticketnr gebruiken dan komt het namelijk bij de zelfde persoon terecht"

Horen wel van U hoe het is afgelopen ??

Sc6

M.vr,.gr

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m. meer info