Red uw video's probleem: In de preview verloopt alles normaal tijdens opname, maar programma neemt niet op!

glennbeuselinck schreef op 25.04.2013 om 15:10 uur

Als ik een film van anderhalf uur opneem, zie ik in de weergave tijdens het opnemen het beeld en heb ik ook geluid.

Als ik klik op 'videobewerking starten' wanneer de film ten einde is, ben ik de opname kwijt en is er NIETS opgenomen buiten een seconde of twee dat de timer loopt en dan stopt.

Wat is dit toch een onstabiel programma lijkt het me!

Het is het ene na het andere probleem. ik heb toch 79€ betaald om iets degelijk in huis te halen... dacht ik

Bovendien bij vorige opnames die wel gelukt zijn stel ik toch véél kwaliteitsverlies vast.

Wie kan me een oplossing bieden om toch iets degelijks met MAGIX Red uw video's en magix usb omzetter?

Zie ook mijn andere problemen op deze pagina's...

 

Groeten en hopelijk tot binnenkort.

Glenn

 

Reacties

mi-bo schreef op 26.04.2013 om 09:34 uur

Beste Glenn.

Als Freaken kunnen wij misschien helpen,

€ 79,00 is een beetje erg duur, het pakket kost € 59,00

welk Windows systeem gebruik je.

en Welk RUV pakket gebruik je.

gr

glennbeuselinck schreef op 27.04.2013 om 11:33 uur

Beste MI-Bo,

Mijn systeem:

Windows 7 op een recente laptop samsung RV720 met intel core i5 en x86 en voldoende geheugen beschikbaar.

Het gaat over MAGIX video easy Red Uw Video's versie 2, geregistreerd en 79€ voor betaald bij een dealer te Oostende België. Misschien in NL goedkoper, maar dit was hier de prijs.

Het rare is dat ik enkele weken geleden wel wat dvd's hab gemaakt en het plots niet meer lukt.

Alles is normaal aangesloten, instellingen volgens de site waar u iedereen een link van geeft.

Programma reeds opnieuw geïnstalleerd en naar standaardwaarden teruggezet.

Wat kan ik doen met det zogezegd 'mooie product' om ze te laten werken naar behoren?

Als u enige raad weet qua instellingen hoor ik dit graag en zou dit fantastisch zijn!

 

Zoals in het hoofdbericht gezegd, lijkt ze op te nemen maar bij beëindigen van de opname blijft er niets van over, dat is het probleem.

 

Groetjes,

Glenn