Red uw video's - Beeld loopt vast, geluid en timer lopen verder na opname, waaraan ligt dit?

glennbeuselinck schreef op 23.04.2013 om 20:34 uur

Hallo, na een video te hebben opgenomen zoals ik normaal doe via de USB stick en output van een videorecorder, stel ik vast dat enkel het begin van de film beeld geeft.

Het geluid blijft lopen, het beeld blijft stilstaan na een tijd, gedurende de ganse film. erg frustrerend.

Als ik in het mapje de 'opname' laat spelen via windows media player, speelt ze volledig.

Ik kan ze importeren in Red uw video's maar dit geeft hetzelfde resultaat.

-besturing = windows 7
-software = Red uw video's / video easy editie 2

Eerder gemaakte projecten zijn wel gelukt...branden was ook geen probleem.

Ik heb alles op standaardinstellingen teruggezet, zonder resultaat.

 

Ik ben ten einde raad.

Welke instellingen moet ik eventueel aanpassen zodat het programma terug werkt naar behoren en niet blijft hangen???

Mailen kan via

 

Groetjes en dank

 

Reacties

mi-bo schreef op 24.04.2013 om 11:11 uur

Beste,

 neem een kijkje op onze site http://www.magixvdlbijspijkeren.nl optie ik heb een probleem en dan RUV 6.

Hier staat Uw oplossing

succes met het mooie MAGIX product.

glennbeuselinck schreef op 24.04.2013 om 16:35 uur

Beste Mi Bo,

Kan ik dan mijn opgenomen bestand terug importeren of moet ik de volledige opname herdoen?

Groeten,

Ik hou je verder op de hoogte mocht het lukken of niet

 

glennbeuselinck schreef op 25.04.2013 om 15:17 uur

Mi-Bo, ik heb op de site gekeken en alles gevolgt en opnieuw ingesteld zoals staat omschreven.

Resolutie, frames, enz...

Nu blijkt als ik een film van max 120min opneem, deze niet is opgenomen als ik 'videobewerken starten' klik!

Ze gaat net als in rook op.......

Ook in het mapje opnemen staat er wel een document 'opname' maar die duurt 1 tot 2 seconden.

Op de link die u me toonde kan ik geen andere antwoorden vinden. Het is jammer voor z'n geld dat het blijkbaar niet stabiel werkt.

De ene keer neemt ze half op, de andere keer weer niets en daar kruipt jammergenoeg heel veel tijd in. Graag wou ik toch mijn collectie home video's (trouwfeest, reizen...)digitaliseren.

Alle hulp is dus nog welkom.

glennbeuselinck schreef op 27.04.2013 om 11:36 uur

Nog geen oplossing voor RUV 2?

KAn nog steeds niets verder. Op de site die u doorgeeft kan ik niets meer van opties vinden...

 

Iemand enig ander idee?