Red uw elpees versie 4

msa7 schreef op 24.09.2018 om 14:46 uur

een aantal jaar geleden kocht ik Magix "Red uw elpees versie 4" met Premium USB voorversterker en Magix audio cleaning lab MX. Platenspeler is Lenco L3866USB. Kort functioneerde het op de PC die ik toen had, later lukte het niet meer om het programma aan de praat te krijgen. Inmiddels heb ik een andere pc met windows 10 (PC Medion erazer). Deze zou zonder problemen de voorversterker moeten herkennen, maar wordt niet gevonden. Ik kan er dus niks mee. Witte en rode tulpstekkers zijn aangesloten op "phono in". De mini usb vanaf de voorversterker is aangesloten op de usb van de pc

Reacties

Bol schreef op 24.09.2018 om 16:49 uur

@msa7

Michaël,

Ik heb het programma Magix "Red uw elpees versie 4" niet. Volgens mij is de platenspeler Lenco L3866USB al voorzien van een voorversterker. https://www.gebruikershandleiding.com/Lenco-3866-usb/handleiding-5-494915.html

In Windows 10 versie 1803 moet je ook de microfoon aan zetten.

Ga naar: Alle instellingen / privacy / microfoon / Apps toegang verlenen tot uw microfoon. Standaard staat deze uit. U moet deze aanzetten.

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 24.09.2018, 16:51, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-