Ik zie geen nut van dit programma en haal het van de pc. Kpnveilig check en scant geregeld en MS ook. En dan die Magix Pilot rechts onder in beeld. Na een half uur stond die blauwe vlag er nog. De pc vervolgens maar herstart en weg is ie. Ondanks aanbevolen, klik ik niet meer op uitvoer. Ik ben drukker met al die agressieve pop-up vlaggen en reclame van Magix dan met films monteren. Als dit zo blijft, haal ik Magix DeLuxe er weer af. Sinds 2007 gebruiker van Magix op W-Vista(opgeruimd), maar dit is goed waardeloos.
MAGIX PC Check & Tuning 202x, die als trail-versie kan worden geïnstalleerd, heeft al bij meerdere forumleden meerdere malen tot problemen geleid. U kunt dit programma zonder problemen verwijderen.
Zo kunt u het definitief verwijderen, als u het al niet gedaan hebt.
sluit eerst via de pictogram in de taakbalk het programma af
daarna via een programma verwijderen of wijzigen het programma verwijderd
Ik wordt bij herhaling gek van die reclame-vlaggen rechts onder in beeld, voor het kunnen verlengen van Magix etc. Nu al een paar keer gebeurd dat de pc gaat hangen. Maak niet uit waar je mee bezig bent. Ctr Alt Del, niets werkt. Hij hangt dus. Alleen de aan/uit knop werkt. Zodra de opstart voltooid is, staat die pokke vlag van Magix in beeld. Telkens wanneer de pc hing. ALS JULLIE GEEN OPLOSSING BEDENKEN, dan donder ik die De Luxe eraf. Wat denk ik van Magix de bedoeling niet kan zijn.
......ALS JULLIE GEEN OPLOSSING BEDENKEN, dan donder ik die De Luxe eraf. .....
Als moderator vind ik het nogal een krachtige taal, die u op dit forum zet. Als moderator, begrijp ik maar al te goed uw frustratie. Echter, wij als moderators en forumleden kunnen u daarbij niet helpen, omdat dit forum voor en door Magix gebruikers is en geheel losstaat van Magix Support Duitsland. U kunt uw grieven beter rechtstreeks doen bij Magix Support!! Te bereiken via: https://www.magix.info/nl/support/artikel/hoe-neem-ik-contact-op-met-de-technische-support--1513/
Ik heb u al aangeven om MAGIX PC Check & Tuning 202x te verwijderen. Ook ik heb dan nog af en toe last van reclame-uitingen.
Dat uw PC blijft hangen, staat geheel los van de reclame-uitingen. Dit kan wel eens aan verkeerde programma instellingen liggen. Meestal geef ik dan als advies om het Videodeluxe.ini bestand te verwijderen. Als u dit doet, worden alle programma-instellingen teruggezet op zijn standaardwaarden, incl. uw eigen instellingen. Bij het opstarten van VDL wordt deze weer automatisch aangemaakt.
Succes, Rob
Diverse keren gewijzigd i.v.m. correctie en toevoegingen