Reacties

mi-bo schreef op 14.01.2021 om 06:11 uur

@jan-hoogendoorn

Beste Jan.

De Y toets in drukken en dan vinkje zetten bij News verbergen.

Sc6

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 14.01.2021 om 09:59 uur

@jan-hoogendoorn

Hallo Jan,

Hierbij nog een aanvulling op het bovenstaande antwoord. Zie:

Hiermee worden de meest hinderlijke reclame uitingen teruggebracht tot het minimum.

Succes, Rob

Keep It Safe

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

jan-hoogendoorn schreef op 16.01.2021 om 18:35 uur

De Magix Autopilot staat inmiddels een half uur cirkels te draaien, rechts onderin het scherm. Hoe lang gaat dat duren??

jan-hoogendoorn schreef op 16.01.2021 om 19:11 uur

Check en Tunning kan ik niet registeren. De code die ik ontving, geldt alleen voor Video luxe

mi-bo schreef op 16.01.2021 om 19:56 uur

@jan-hoogendoorn

Beste Jan.

Check en Tuning is een trial versie die bij MAGIX vdl is geleverd.

Als u het wilt kopen krijgt U ook een serienummer.

Sc6

M.vr.gr

Michael

jan-hoogendoorn schreef op 16.01.2021 om 21:32 uur

Ik zie geen nut van dit programma en haal het van de pc. Kpnveilig check en scant geregeld en MS ook. En dan die Magix Pilot rechts onder in beeld. Na een half uur stond die blauwe vlag er nog. De pc vervolgens maar herstart en weg is ie. Ondanks aanbevolen, klik ik niet meer op uitvoer. Ik ben drukker met al die agressieve pop-up vlaggen en reclame van Magix dan met films monteren. Als dit zo blijft, haal ik Magix DeLuxe er weer af. Sinds 2007 gebruiker van Magix op W-Vista(opgeruimd), maar dit is goed waardeloos.

Bol schreef op 16.01.2021 om 23:35 uur

@jan-hoogendoorn

Hallo Jan,

MAGIX PC Check & Tuning 202x, die als trail-versie kan worden geïnstalleerd, heeft al bij meerdere forumleden meerdere malen tot problemen geleid. U kunt dit programma zonder problemen verwijderen.

Zo kunt u het definitief verwijderen, als u het al niet gedaan hebt.

• sluit eerst via de pictogram in de taakbalk het programma af
  • daarna via een programma verwijderen of wijzigen het programma verwijderd
  • Het pictogram is weg!!

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 16.01.2021, 23:37, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

jan-hoogendoorn schreef op 26.01.2021 om 13:21 uur

Ik wordt bij herhaling gek van die reclame-vlaggen rechts onder in beeld, voor het kunnen verlengen van Magix etc. Nu al een paar keer gebeurd dat de pc gaat hangen. Maak niet uit waar je mee bezig bent. Ctr Alt Del, niets werkt. Hij hangt dus. Alleen de aan/uit knop werkt. Zodra de opstart voltooid is, staat die pokke vlag van Magix in beeld. Telkens wanneer de pc hing. ALS JULLIE GEEN OPLOSSING BEDENKEN, dan donder ik die De Luxe eraf. Wat denk ik van Magix de bedoeling niet kan zijn.

Bol schreef op 26.01.2021 om 14:50 uur

@jan-hoogendoorn

Hallo Jan,

......ALS JULLIE GEEN OPLOSSING BEDENKEN, dan donder ik die De Luxe eraf. .....

Als moderator vind ik het nogal een krachtige taal, die u op dit forum zet. Als moderator, begrijp ik maar al te goed uw frustratie. Echter, wij als moderators en forumleden kunnen u daarbij niet helpen, omdat dit forum voor en door Magix gebruikers is en geheel losstaat van Magix Support Duitsland. U kunt uw grieven beter rechtstreeks doen bij Magix Support!! Te bereiken via: https://www.magix.info/nl/support/artikel/hoe-neem-ik-contact-op-met-de-technische-support--1513/

Ik heb u al aangeven om MAGIX PC Check & Tuning 202x te verwijderen. Ook ik heb dan nog af en toe last van reclame-uitingen.

Dat uw PC blijft hangen, staat geheel los van de reclame-uitingen. Dit kan wel eens aan verkeerde programma instellingen liggen. Meestal geef ik dan als advies om het Videodeluxe.ini bestand te verwijderen. Als u dit doet, worden alle programma-instellingen teruggezet op zijn standaardwaarden, incl. uw eigen instellingen. Bij het opstarten van VDL wordt deze weer automatisch aangemaakt.

Succes, Rob

Diverse keren gewijzigd i.v.m. correctie en toevoegingen

Laatst gewijzigd door Bol op 26.01.2021, 14:53, in totaal 2 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 26.01.2021 om 22:54 uur

@jan-hoogendoorn

Hallo Jan,

Zie ook eens deze link: https://www.magix.info/nl/support/artikel/magix-update-notifier-connect-bijwerken-en-verwijderen--44/

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 26.01.2021, 22:55, in totaal 1 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-