Reacties

mi-bo schreef op 24.03.2021 om 15:24 uur

@pheinis

Beste,

Gaat het over de Free versie of betaal versie van MMM 64 Bits.

Al gekeken wat resultaat is om met Alt+F4 af te sluiten

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 24.03.2021 om 15:26 uur

@pheinis

Hallo Pheinis,

U hebt waarschijnlijk "MAGIX Update Notifier" (Connect) tijdens installeren van MMM 2021 mee geinstalleerd. Zie daarom eens deze link: https://www.magix.info/nl/support/artikel/installeren-de-installeren-van-magix-update-notifier-connect--44/

Succes, Rob

Aanvulling op 24-03-2021 0m 17:36 uur

Zet ook eens een vinkje op bij programma-instellingen / algemeen / News verbergen

Laatst gewijzigd door Bol op 24.03.2021, 17:36, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

pheinis schreef op 24.03.2021 om 18:15 uur

@pheinis

Beste,

Gaat het over de Free versie of betaal versie van MMM 64 Bits.

Al gekeken wat resultaat is om met Alt+F4 af te sluiten

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Nee ik heb de betaalde versie, Magix connect heb ik niet geinstalleerd. Het is begonnen naar de upgrade naar musicmaker 64 bits 2021. De webside is: Music Maker [OFFICIEEL] download gratis muziekprogramma MAGIX.

mi-bo schreef op 24.03.2021 om 18:41 uur

@pheinis

Beste Pheinis.

Dank voor Uw Feedback.

misschien de optie . P intoetsen dan news verbergen

Ook is er weer een nieuwe download Patch

Sc6

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 24.03.2021 om 18:58 uur

@pheinis

Hallo Pheines,

Bedankt 👍voor uw terugkoppeling. Wat er nu precies bij u aan de hand is, kan ik u niet vertellen. Ga eens naar: bestand / instellingen / Programma-instellingen terugzetten op standaardwaarden. Vergeet niet opnieuw het vinkje te zetten bij News Verbergen.

Wat ook nog wel eens zou willen helpen, is om uit te loggen en dan weer in te loggen.

Op 18 maart 2021 is reeds MMM versie 29.0.6.36 uitgekomen.

Groet, Rob

PS Als moderator vind ik het overbodig om dit steeds te vermelden, omdat de gebruiker bij het opstarten van MMM er op attent wordt gemaakt, dat er een update / patch klaar staat.

Diverse keren gewijzigd i.v.m. aanvullingen en correcties

Laatst gewijzigd door Bol op 24.03.2021, 19:10, in totaal 4 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 24.03.2021 om 19:12 uur

@pheinis

Beste Pheinis,

dit is de verandering in de laatste download Patch van MMM 2021 64 Bits

https://www.magix.info/nl/forum/24-03-2021-download-patch-voor-mmm-2021-64-bits--1271007/

en een geschreven link door MAGIX Support, hoe reclame t5e verwijderen

https://www.magix.info/nl/tutorials/uitschakelen-van-reclame-newsfeed-verbergen--1229655/

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael